اخبار جامعه

ضرب الاجل استاندار برای واکسیناسیون کارمندان

خبر فوری/ گلستان استاندار گلستان با انتقاد از عدم واکسیناسیون برخی کارکنان ادارات در این استان گفت: آخرین مهلت واکسیناسیون کارکنان دولت در گلستان تا پایان فروردین ماه است.

محمد ‌علی محمد زنگنه ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت و پیشگیری از بیماری‌های استان با تاکید بر لزوم فعال‌سازی زیرمجموعه‌های ستاد استانی اظهار داشت: متاسفانه برخی از روسای کمیته‌ها حضور ندارند، اینها را دوست دارند.

وی با بیان اینکه انتظار حضور معمول با گزارش های دقیق و مقایسه ای از سوی مدیران به ویژه روسای کمیته های زیرمجموعه ستاد ولی عهد استان را داریم، افزود: هدف ما این است که تا پایان فروردین 1401 اولین سطح واکسن را داشته باشیم. باید 95 درصد نیاز و سوم 45 درصد باشد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه مهلت واکسیناسیون کارکنان دولت در استان گلستان تا پایان فروردین ماه به پایان رسیده است، تصریح کرد: تا پایان فروردین ماه آینده هیچ پرسنلی در سامانه واکسینه نشود در غیر این صورت به مراجع ذی صلاح ارائه می شود. مسئولین. . شد.

زنگنه با بیان اینکه دولت باید اهتمام لازم را برای برقراری سطح واکسیناسیون در شهرستان ها داشته باشد، ادامه داد: باید در حوزه واکسن اقدامات جهادی انجام دهیم و از توانمندی های بسیج، سپاه و طرح شهید سلیمانی استفاده کنیم. .

وی بر لزوم ارتقای پوشش کد QR در حوزه اصناف تاکید کرد و گفت: اولویت اعضای ستاد کرونا باید تشکیل جلسات ستادی باشد و با اطلاع قبلی نروند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه علیرغم روند کاهشی تاج گذاری در استان، اما با توجه به فرا رسیدن نوروز، رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی را باید مورد توجه همه مردم قرار داد، خاطرنشان کرد: همه ما خواستار آن هستیم. . سلام، بیا داخل، نگاه کن و لذت ببر!

زنگنه از تزریق نوبت اول واکسن به بیش از 93.1 درصد افراد واجد شرایط در استان خبر داد و گفت: 82.1 درصد نوبت دوم و 31.4 درصد 3 نوبت واکسن را دریافت کرده اند.

وی با اعلام رنگ قرمز شهرستان مینودشت در حال حاضر، بندرگز، ترکمن، گنبدکاووس به رنگ نارنجی و سایر نقاط استان را زرد اعلام کرد، افزود: در حال حاضر 164 بیمار کرونیان در بیمارستان های استان بستری هستند. 59 بیمار در بخش آی‌سی‌یو و 25 بیمار در ونتیلاتور بستری هستند و متاسفانه در 24 ساعت گذشته یک مورد فوتی داشته‌ایم.

انتهای پیام/