اقتصادی

افزایش غیرمنتظره حقوق و دستمزد در آمریکا

حقوق و دستمزد خصوصی ایالات‌ متحده ۱۸۴ هزار دلار افزایش را ثبت کرد که بیش از تخمین‌هاست.

به گزارش خبر فوری، موسسه تحقیقاتی ایالات‌متحده اعلام کرد، حقوق و دستمزد خصوصی ایالات‌متحده در ماه مارس ۱۸۴هزار دلار افزایش یافت که بیشتر از تخمین‌های بازار است.

انتظار بازار برای این رقم، افزایش ۱۴۸هزار شغل بود و این رقم برای ماه فوریه ۱۵۵هزار افزایش داشت.

موسسه تحقیقاتی ADP با همکاری آزمایشگاه اقتصاد دیجیتال استنفورد گفت: ماه مارس نه تنها برای افزایش دستمزد، بلکه برای بخش‌هایی که آن‌ها را ثبت کردند، شگفت‌انگیز بود.

وی افزود: سه افزایش بزرگ برای افراد در بخش ساخت‌وساز، خدمات مالی و تولید مشاهده شد. تورم کاهش یافته است اما داده‌های ما نشان می‌دهد که دستمزدها هم در کالاها و هم در خدمات افزایش یافته است.

در بین مشاغل، شرکت‌های کوچک و متوسط به ترتیب ۱۶هزار و ۹۳هزار شغل ایجاد کردند، در حالی که مشاغل بزرگ تقریبا ۳۱هزار شغل را تجربه کردند.

بخش اوقات فراغت و مهمان‌نوازی با افزایش ۸۷هزار شغل و پس از آن تجارت، حمل‌ونقل و خدمات آب و برق با افزایش ۲۳هزار شغل، بیشترین افزایش را ثبت کردند.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.