اخبار جامعه

سارق مسلح انبارهای اموال تملیکی بوشهر ناکام ماند

خبر فوری/بوشهر مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: از خودگذشتگی نیروی حراست، مانع سرقت مسلحانه از انبارهای اموال تملیکی در بوشهر شد.

رحیم بهادری پنجشنبه  ۱۷ فروردین  در عیادت از سجاد گرگوری نیروی وظیفه‌شناس حراست و حفاظت بوشهری در بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر با اشاره به اقدام ناموفق سارقان به بیت‌المال در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر اظهار داشت: نیمه شب گذشته نیروی حفاظت وظیفه‌شناس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی که در حین گشت‌زنی متوجه ورود ۲ نفر مسلح در محوطه انبارها شده بود، پس از درگیری و جلوگیری از سرقت سبب فرار آنها شد.

وی افزود: سجاد گرگوری با فداکاری و رشادت با وجود مسلح بودن ۲ سارق بدون فوت وقت مانع سرقت بیت‌المال در انبارها شد.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با بیان اینکه در انبارهای این سازمان کالاهای قاچاق، ضبط شده و متروکه تا تعیین تکلیف در آنها نگهداری می‌شود اضافه کرد: یک انبار جدید با هدف حفظ سلامت و یکپارچه‌سازی نگهداری کالاها با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان امسال تحویل این مجموعه شده است.

بهادری افزود: با تجهیز، قفسه‌بندی و هوشمند سازی انبار خریداری شده حدود ۱۸ هزار متر مربع به ظرفیت انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر افزوده شد.

رئیس حراست و حفاظت اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر نیز در خصوص اقدامات صورت گرفته گفت: بلافاصله پس از درگیری و فرار سارقان، نیروی وظیفه‌شناس که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود با وجود جراحت از ناحیه سر خود را به دفتر نگهبانی می‌رساند و به کمک همکار خود نیروی انتظامی را مطلع می‌کند و بلافاصله مأمورین نیروی انتظامی و مسئولین حراست در محل حضور یافتند و تحقیقات از همان نیمه شب آغاز شد.

وی ادامه داد: اکنون وضعیت عمومی سجاد گرگوری نیروی حفاظت وظیفه‌شناس بوشهری خوب است و فقط از ناحیه سر جراحت سطحی و مقداری بدن درد دارد که با اقدامات اورژانس بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر مورد معالجه قرار گرفته است.

انتهای پیام