اخبار حوادث

دستگیری سارق ۳ خانه در شهر ری /دوربین مداربسته دزد را لو داد

به گفته ری فرمانده انتظامی شهرستان دو مورد از مجموع 13 فقره سرقت در این شهرستان رسیدگی شده است.

به گزارش خبر فوری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات دو فقره سرقت در شهرستان ری گفت: وقوع موارد سرقت برخی اقلام داخل خودرو، ماموران گروه عملیات کلانتری 175 باقرشهر را به انجام تحقیقات واداشت. این پرونده در دستور کار قرار گرفت.در ادامه اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مداربسته سارق منجر به شناسایی هویت شد و در پی آن ماموران با هماهنگی قضایی به مخفیگاه وی اعزام و در عملیاتی هماهنگ و هماهنگ متهم را دستگیر و به . مقر پلیس

رئیس پلیس شهرستان ری تصریح کرد: در بازرسی از محل، تعدادی خودروی اضافی، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و مقداری اموال مسروقه نیز کشف و به کلانتری منتقل شد. سارق در بازجویی به 10 فقره سرقت نیز اعتراف کرد.

سه مورد سرقت در شهرستان ری کشف شد

فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به کشف سه فقره سرقت در شهرستان ری گفت: شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم منزلش در شهر ری، بررسی این موضوع را در دستور کار کارگروه قرار داد. از کلانتری شهر

جلیلیان افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مظنون پرونده را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند. متهم در بازجویی های تخصصی پلیس، تاکنون به سه فقره سرقت منزل در شهرستان ری اعتراف کرده است. همچنین تحقیقات برای کشف سرقت های احتمالی بیشتر از این سارق ادامه دارد.

فرماندهی انتظامی شهرستان ری گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری اموال مسروقه کشف و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام