اخبار ورزشی

صحبت‌های امیر قلعه‌نویی پس از دیدار با وزیر ورزش

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص جلسه‌ای که با کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان داشت، اظهار کرد: از آقای هاشمی تشکر می‌کنم که برای کادر فنی تیم ملی زمان گذاشتند تا درباره دغدغه‌ها و اردوهایی که داریم، صحبت‌ کنیم.

قلعه‌نویی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حضور قدرتمند تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: جام ملت‌های آسیا در پیش است و یک برنامه کوتاه‌مدت برای این رویداد در نظر داریم و در این خصوص توضیحات فنی مورد نظر را ارائه کردیم. در این جلسه همچینین در خصوص دغدغه‌هایی که بیشتر جنبه مالی داشت، صحبت‌هایی را مطرح کردیم و امیدوارم با رهنمودهای وزیر این مشکلات هم حل شود.

وی ادامه داد: آقای هاشمی از قدیم به فوتبال اشراف دارد و ضمن خسته نباشید به آقای سجادی، خیلی خوشحالیم کسی به ورزش آمد که تجارب خوبی در زمینه ورزش دارد و از جنس ورزش است و امیدوارم با انتخاب ایشان، دغدغه و مشکلات ورزشی هم حل شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: ما در شرایط سختی قرار داریم. در گذشته فوتبال ما سابقه تعلیق شدن را داشته و الان هم مشکلات خاص خودمان را داریم اما از روزی که کار را شروع کردیم، با همدلی داریم امور را پیش می‌بریم. بازیکنان و کادر تیم ملی هم با وجود مشکلاتی که وجود دارد، در پی این هستند تا دل مردم را شاد کنند.

قلعه‌نویی تاکید کرد: ما سربازان وطنیم و باید سفیر این مملکت باشیم و امیدواریم با جمیع مشکلاتی که هست به آن چیزی که لیاقت مردم است،‌ برسیم. در این ۶ ماه همه همدل بودیم و کار را داریم پیش‌ می‌بریم و امیدوارم آقای وزیر هم که از جنس ورزش است و از لایه‌های پایین ورزش به این مرحله رسیده، به مشکلات رسیدگی و آنها را حل کنند.

258 258

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.