اخبار جامعه

دشمن به دنبال اختلاف و راه‌اندازی خط برادرکشی است

خبر فوری/ گلستان در درگیری مدیر تبلیغات اسلامی استان گلستان گنبدکاووس با حرم مطهر رضوی، هدف دشمن ایجاد تمایز بین شیعه و سنی و راه اندازی خط برادرکشی و انحراف مبارزه با ظلم و کفر و شرک با آمریکاست. بدانید که انگلیس و اسرائیل و ذهن آنها در حال تبدیل شدن به مقاومت است.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین ظهر امروز با محکومیت شهادت معنوی و تکفیری‌ها حمله تروریستی به ماه مبارک رمضان در ماه مبارک رمضان در حرم رضوی را محکوم کردند و خاطرنشان کردند: قرآن کریم خطوط انسانی و انسانی را جدا می‌کند. در هر دو طرف دسته سومی وجود ندارد، ماه مبارک رمضان و محراب خونین امیرالمومنین(ع) نشان داد که این تنها خطی است که برای انسان امنیت، عزت، عزت و هویت به ارمغان می آورد.

اسلام واقعی، ترس، ذلت و انزوا نیست

وی افزود: پیوند غیرقابل تشخیص عمامه واقعی، عدالت خواه، صلح طلب، دوستدار خدا، فداییان، زاهدان و اسلام واقعی هرگز پیوند خونی آنها را قطع نکرده است و پاداش آنها شهادت است. : شهدای روحانی نشان می دهند که اسلام واقعی اسلام مبارزه و دشمنی و دشمنی و شجاعت و حماسه و جهاد و مقاومت و خدمت است و اسلام در معرض انفعال و ترس و انزوا و سکوت و ذلت و ظلم نیست. ، ذلت و ذلت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از ریخته شدن خون علما و روحانیون مجاهد در حرم مسجد کوفه، کشتار، صحراهای شلمچه، حلب، سوریه، همدان، خاش و رضوی و حرم مطهر خبر داد. آمریکای لاتین فقط یک پیام دارد. : اسلام فقط یک اسلام است و آن اسلام ناب مسلمان است وقتی دشمنان خود را در کنار عمامه های آمریکایی و انگلیسی و پاریسی قرار دهد که حتی ذره ای خاک برپا نکرده است وقتی از دشمنان خود متنفر بوده است. و دیگر آن خط را نخواهد گرفت و برای ما روشن می کند که اسلام ناب تنها بازتاب مبارزه و مقاومت و خدمت و جهاد است.

گرزین با اشاره به شهادت دارایی و اصلانی در راه خدمت به جهاد و مردم گفت: شهید اصلانی از رزمندگان دفاع مقدس بود و پس از جنگ تحمیلی در پادگان بندگان خدا خدمت کرد. مشهد مقدس و به این ترتیب شیعه و سنی و مسلمان و غیر مسلمان نمی شناخت.

تنها مسئله ذلت اسلام ناب محمدی است

وی با اشاره به این که عمامه و خون مجاهدین انگلیسی، آمریکایی و پاریسی از محراب کوفه به حرم رضوی نبرده شد، نشان داد که تنها مشکل دشمن، تحقیر و آسیب رساندن به اسلام انقلابی و اسلام ناب اسلامی است و آنها را هدف قرار می دهد. ، بین آنها تفرقه ایجاد می کند، نفاق و نفرت ایجاد می کند و می خواهد بی گناهان را بکشد و بر گردن سایر مسلمانان خون بریزد.

مدیر تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمن با زیر سوال بردن کشتار شیعیان مظلوم سنی و سنی های مظلوم شیعه در صدد ایجاد اختلاف بین مسلمانان است، گفت: اگرچه این یک خیال واهی است اما هرگز در پشت صحنه نبوده ایم. فراموش نکنیم، کاملاً مشخص است که چه کسانی در صحنه این حوادث نقش آفرینی می کنند که برخی از آنها نهضت اسلامی را رهبری کردند و به عنوان جنبشی علیه استکبار علیه نسل کشی شیعه و سنی از خواب بیدار شدند.

گرزین افزود: اینکه تکفیری ها و همپیمانان و حامیان جریان و حامیان جریان صهیونیستی و رژیم وهابی و رژیم صهیونیستی در بیمارستان ها مداوا شوند رژیم صهیونیستی غیر معمول نیست. آنها از رژیم غاصب حمایت می کردند و از آنها اسلحه می خریدند و در عین حال تکفیری ها را تحت کنترل داشتند.

وی تاکید کرد: تحریف چهره اسلام خشن، افراطی و تروریستی، تخریب زیرساخت های کشورهای اسلامی، تضعیف قدرت کشورهای اسلامی و کشتار نخبگان آن کشورها، تبدیل معادله جهاد و مقاومت به معادله تکفیر. و ترور و حمایت تسلیحاتی از داعش و جریانات تکفیری غیر معمول نیست و کاملاً واضح است که این خط توسط کشورهای مغرور و استعمارگر هدایت می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دو دانشجوی جهادگر و انقلابی دو روز بعد در حرم مطهر رضوی با کشته شدن وحشیانه دو دانش آموز اهل سنت در گنبدکاووس به شهادت می رسند. اشغال شیعه و سنی و مجاهدین شیعه و سنی. راه اندازی خط متقابل و برادری و انحراف مبارزه با ظلم و کفر و شرک و آمریکا و انگلیس و اسرائیل و معطوف ساختن افکارشان به مقاومت.

گرزین با بیان اینکه دشمن در حرم مطهر رضوی که در مناطق فتنه انگیز مشهد مقدس به مردم خدمت می کرد، کلیساها را به هلاکت رسانده است. مناطقی که دشمن از طریق وهابی ها سرمایه گذاری می کند تا پناهگاه وهابیت و ناآرامی شود.

انتهای پیام/