اخبار جامعه

پویش «به امید خدا» در گلستان راه‌اندازی شد

خبر فوری/ گلستان معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی استانداری گلستان با بیان اینکه دشمن به دنبال یأس و امید در جامعه است، گفت: «به امید خدا» برای امیدآفرینی و افزایش عزم جمعی در گلستان راه اندازی شد.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفت وگو با خبر فوری، با اشاره به راه اندازی نهضت امید خدا گلستان، اظهار کرد: یکی از مهم ترین مولفه های رشد و توسعه و تعالی پیشرفت و توسعه هر جامعه، تصمیم گیری و امید عمومی است، آینده است. ” امید آفرینی در قالب اسلام ناب محمدی علاوه بر اینکه یک وظیفه همگانی است، رسالت جبهه فرهنگی و رسانه ای به ویژه در گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تعالی و بازنمایی عملیاتی دوران تمدنی خود هراس دارد، افزود: به موقع پاسخگو باشید.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه از این نظر در ماه مبارک رمضان پویش به امید خدا با همت نهادهای انقلابی و هیئات مذهبی راه اندازی شد گفت: علاقه مندان می توانند محصولات خود را به صورت رسانه ای تولید کنند. . محصولات، فضای محیطی کارهای خلاقانه و ابتکاری و همچنین در راستای کمک مؤمنانه، رسیدگی به فقرا، اول روزه، نماز، نماز جماعت، افطاری ساده، مجالس خانگی، قرآن کریم و هرگونه اقدام امیدوارکننده و الهام بخش. برای گسترش و ایجاد خیر، همدلی و هم افزایی در بستر خانواده و اجتماع را به این حرکت ارسال کنید.

دیلمی باب یان با بیان اینکه علاقه مندان می توانند آثار خود را به سامانه 3000212 ارسال کنند، تصریح کرد: به 30 شرکت کننده به قید قرعه به یک میلیون شرکت کننده در این پویش جوایز اهدا می شود.

انتهای پیام/