اخبار جامعه

اعزام تاکسی کمکی برای سرویس‌رسانی به شهروندان در خطوط پرازدحام شهر تهران

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از برنامه‌ریزی و اعزام بیش از ۸۰۰ دستگاه تاکسی به خطوط و اماکن پر ازدحام مسافر و مراکز خرید برای سرویس‌رسانی به شهروندان در دو شیفت صبح و عصر خبر داد.

به گزارش خبر فوری، بنا براعلام روابط عمومی سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، شادی مالکی گفت: جابه‌جایی شهروندان به بهترین شکل ممکن در همه ایام سال به ویژه روزهای منتهی به نوروز از اهمیت مضاعف برخوردار است. از این رو سازمان تاکسیرانی با شناسایی خطوط ، مراکز پرازدحام و مراکز خرید در اقدام ویژه‌ای با اعلام فراخوان از تاکسیرانان خواست تا در صورت تمایل آمادگی خود جهت سرویس رسانی در این خطوط را با پیامک اعلام کنند.

وی افزود: با اعلام آمادگی بیش از ۸۰۰ تاکسیران در مرحله اول، از صبح امروز این تاکسی‌ها در دو نوبت صبح و عصر در خطوط و مسیرهای پرازدحام حاضر و شروع به سرویس‌رسانی کردند.

مالکی ادامه داد: در شیفت صبح تاکسی های کمکی به خطوط مختلف از جمله اشراق-ونک ۶۶دستگاه ، پایانه رسالت ۷۵دستگاه، بلوار همیلا ۸۹دستگاه ، پایانه جنت آباد ۱۰۱ دستگاه و مترو صادقیه ۸۴ دستگاه اعزام شدند.

وی افزود: همچنین در شیفت عصر تاکسی‌های کمکی به خطوط نیایش ۷۸ دستگاه، گاندی ۹۶ دستگاه، ونک ۱۰۶ دستگاه ، ایستگاه حصارک و پونک ۶۵ دستگاه و گلوبندک ۴۸ دستگاه تاکسی سرویس رسانی خواهند کرد که با این تعداد در مجموع ۸۴۸ دستگاه تاکسی و ون کمکی در خطوط پر ازدحام به شهروندان تهرانی سرویس‌رسانی می‌کنند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: همچنین در این روزها ۴۰ دستگاه ون تاکسی در مسیرهای میدان فردوسی به بازار ، میدان شوش به بازار ، میدان گلوبندک به میدان منیریه و چهارراه لشگر به گلوبندک به صورت کمکی اضافه می شوند.

به گفته سرپرست سازمان تاکسیرانی ، کنترل هوشمند تاکسی های خطوط نیز توسط دوربین های پلاک خوان در پایانه‌های تاکسیرانی در حال اجرا و در صورت ورود خودروهای شخصی تخلف‌شان ثبت و اعمال قانون خواهند شد.

انتهای پیام

تیم خبری اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر تحولات جمعیتی و تأثیر آنها بر ساختار اجتماعی.