اخبار جامعه

وزیر کشور: تعداد جانباختگان متروپل به ۱۴ نفر رسید / آواربرداری تا صبح یکسره ادامه دارد

خبر فوری/ خوزستان وزیر کشور با اشاره به آمار کشته شدگان گفت: تاکنون در مجموع 14 کشته و 32 مجروح داشته ایم که 29 نفر از آنها ترخیص شده و همچنان در سه بیمارستان دیگر بستری هستند.

احمد وحیدی گفت: امداد و نجات و آواربرداری با قدرت زیاد ادامه دارد و طی ساعات آینده به این نقطه خواهند رسید.

به گزارش خبر فوری، وی ادامه داد: سازه های مرزی ما همچنان در این مجموعه ناپایدار است که در عین حال حساسیت کار را افزایش می دهد و خطرات جدید و مهمی را در معده او به همراه دارد، بنابراین مجبور به حرکت با احتیاط می شوند. ” تکمیل کار تخریب زمان می برد.

وزیر کشور گفت: از عزیزان تقاضا داریم در صحنه حادثه حضور نداشته باشند و امدادرسانی را از سازمان های ذیربط به ویژه آتش نشانی نجات دهند تا کار خود را به خوبی انجام دهند. کار حذف زباله تا صبح ادامه دارد.

وحیدی با اشاره به تعداد کشته شدگان گفت: تاکنون در مجموع 14 کشته، 32 مجروح داریم که 29 نفر از آنها ترخیص شده و 3 نفر دیگر در بیمارستان بستری هستند.

در نهایت، تخریب در پاسخ چقدر طول می کشد؟ وی گفت: زمان دقیق تخریب نمی توان تعیین کرد زیرا عملیات باید با حساسیت و دقت بالایی انجام شود و ریزش سازه های ناپایدار یکی از مخاطرات منطقه است. از سوی دیگر، به دلیل محدودیت فضا، حتی اگر تجهیزات کافی در مجاورت وجود داشته باشد، نمی توان بیش از تعداد ماشین هایی که در حال حاضر استفاده می شود، استفاده کرد. بنابراین زمان دقیق آن را نمی توان تعیین کرد.

انتهای پیام/