اخبار حوادث

دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در تجریش

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردارحرفه‌ای که اقدام به دریافت سکه‌های طلای مردم در ازای وعده‌های دروغین کرده بود، خبرداد.

به گزارش خبر فوری، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در پی افزایش کلاهبرداری در محله تجریش تهران رسیدگی به موضوع برعهده تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش قرار گرفت و تحقیقات ابتدایی در این خصوص آغاز شد.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی به روش متهم برای کلاهبرداری پی بردند، گفت: این فرد به بهانه سرمایه‌گذاری از شهروندان سکه طلا گرفته و وعده داده بود که سودهای کلانی را به آنان بدهد، اما خبری از این سودهای کلان نشده بود. 

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد. همچنین در بازرسی از مخفیگاه این فرد شش عدد سکه امامی و سه عدد  سکه پارسیان به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

ضرونی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.