اخبار حوادث

بازداشت یک کلاهبردار در داراب

خبر فوری/فارس فرمانده انتظامی داراب از دستگیری فردی که با جعل مبایعه‌نامه و فروش مال غیر ۴۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبر فوری به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سرهنگ علیرضا نوشاد امروز، ۳ مهرماه گفت: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان به مراجع قضایی و انتظامی مبنی بر این که فردی با وعده فروش خودرو سبک و سنگین از آنان کلاهبرداری کرده است، که بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند، متهم با انتشار تصاویر خودروهای سبک و سنگین دیگران در سایت دیوارو فروش آن‌ها زیر قیمت بازار و تنظیم مبایعه نامه‌های سوری اقدام به ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان داراب، شیراز و فسا کرده است.

فرمانده انتظامی داراب تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات فنی و هماهنگی قضایی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در این شهرستان دستگیر کردند.

نوشاد با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی از شهروندان اعتراف کرد، به شهروندان توصیه کرد قبل از انجام هرگونه معاملات ضمن اطمینان لازم از مالکیت فروشنده خودرو، برای انعقاد قرار داد حتما از طریق مراجع قانونی و صنفی مربوطه اقدام کنند.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.