اقتصادی

باید اعتماد مردم به طرح مولدسازی جلب شود

دادستان کل کشور با اشاره به شفاف‌سازی‌های صورت گرفته در اجرای طرح مولدسازی گفت: دست‌اندکاران طرح مولدسازی باید اعتماد مردم به این طرح را جلب کنند.

به گزارش خبر فوری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در مراسم رونمایی از تالار مولدسازی دارایی‌های دولت با تاکید بر اینکه هدف مولدسازی دارایی‌های مازاد دولت تبدیل سرمایه‌های صدها میلیاردی راکد مانده به سرمایه‌های مفید است، گفت:این مصوبه دو ساله است و مشخص نیست تمدید شود یا خیر، بنابراین باید از این فرصت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه تجربه تلخی در کشور در برخی موارد اصل ۴۴ وجود دارد اظهار کرد: این موضوع در ایجاد اعتماد لازم در جامعه لطمه وارد کرد، با اقداماتی که صورت می‌گیرد درمورد طرح مولدسازی شفاف‌سازی صورت گرفته و راه‌های سواستفاده بسته می‌شود. بر این اساس از افرادی که به پیشرفت کشور علاقه‌مند هستند دعوت به کمک و همکاری می‌کنم. دست اندرکاران باید اعتماد جامعه به این طرح را جلب کنند.

دادستان کل کشور در پایان بر همکاری قوه قضاییه برای اجرای طرح مولدسازی تاکید کرد.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.