اخبار حوادث

معافیت ازخدمت سربازی ترفند جدید کلاهبرداران

رئیس پلیس بزرگ مترو تهران از دستگیری شخصی که بیش از 10 میلیارد خطای حقوقی به استثنای خدمت سربازی و سایر خدمات دولتی به شهروندان کلاهبرداری کرده است ، خبر داد.

به گزارش خبر فوری ، سرهنگ سعید عطااللهی بیانیه: پرونده مشابهی از شناسایی و دستگیری متهم توسط گروهی از افسران پلیس مترو که موضوع را در دست داشتند به پلیس مترو ارسال شد.

وی افزود: شاكیان در اظهاراتی مشابه اظهار داشتند كه وی خود را به عنوان پست و مقام در دستگاه های دولتی با متهم معرفی می كند و می گوید كه می تواند اقلام توقیفی را از پاركینگ یا معافیت از خدمت سربازی و گواهی خروج از كشور را بدست آورد. و به او پول دادند.

رئیس پلیس مترو افزود: در بررسی موارد مرجع مشاهده شده است که متهم بیشتر قرارهای خود را در داخل ایستگاه های مترو قرار می دهد و مالباختگان برای پرداخت پول درخواستی در ایستگاه مترو به ویژه ایستگاه مرکزی دیدار می کنند.

این بخش اظهار داشت که عکسی از چهره متهم در اختیار تیم های مختلف پلیس مترو قرار گرفت تا اینکه تیم عملیات پلیس مترو امام خمینی (ره) در سکوی مترو امام خمینی (ره) سرگردان شدند تا اینکه بتوانند متهم را شناسایی کنند.

وی همچنین اظهار داشت كه متهم پس از انتقال به پلیس مترو اظهار داشت كه 50 فقره كلاهبرداری را گزارش كرده و گفته است كه هنگام باز كردن دفاتر در شهر ، سوژه های خود را شناسایی و در ایستگاه های مترو قرار داد ، بیش از 10 میلیارد ریال. او شهروندان را فریب داده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس آتالاهی ، وی سرانجام گفت که متهم جهت کشف جزئیات پرونده و شناسایی سایر جرایم احتمالی به پلیس پیشگیری بزرگ تهران تحویل داده شد.

انتهای پیام