اخبار سلامت

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

این جلسه با حضور سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» و وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری این شرکت و همچنین امیرحسین باقری، معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان برگزار شد. . ، معاون فنی این شرکت. در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص جنبه های فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن منحصر به فرد و متنوع پاسخ دادند.

مدیرعامل تارا در این نشست با بیان اینکه شرکت توسعه کسب و کار و فناوری «تارا» با حمایت 50 ساله فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تشکیل شد، گفت: فعالیت جدی تارا از سال 1400 آغاز شده است. آغاز شده و در حال حاضر با ارائه راه حل های دیجیتالی برای ارتقای تجربه مردم در خدمات مالی، به دنبال انعکاس همه جانبه دغدغه ها و نیازهای مردم امروز است و فلسفه اصلی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​جامعه است.

سید حامد قنادپور ادامه داد: تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، بسته های رفاهی سازمانی، اعتبار سازمانی و اخیراً خدمات اعتبار خرد فردی را ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که این سرویس راه اندازی شده است، استقبال بسیار خوبی از آن انجام شده است. “

وی گفت: تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در حوزه خدمات سازمانی خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از یک میلیارد وام ارائه کرده است.

این اپلیکیشن به برخی از قابلیت ها و مزیت های تارا اشاره کرد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد: «تکیه به حمایت گروه صنعتی گلرنگ برای عرضه کالا و مراکز فروش و 50 سال تجربه طولانی»، «تجربه کاربری منحصر به فرد و منحصر به فرد»، «460 شهر ایران و گسترش به بیش از 4500 نقطه خرید و بیش از 4500 نقطه خرید غیر شخصی در زمینه های مختلف از جمله کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی و بهداشتی، خدمات، بیمه و … “”” عدم دریافت سود و کارمزد “،” بهبود شاخص های نسبی زندگی مردم “و …

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای ایجاد انضباط مالی و استرداد وجوهی که از کاربر دریافت می شود کاملاً مبتنی بر اعتماد است و البته اگر برعکس این اتفاق بیفتد، کاربر مورد نظر و شناسه وی. “دریافت منفی و آنها از خدمات بیشتر محروم می شوند”.

وی افزود: باید این قول را بدهیم که تارا چه از نظر کاربری و چه از نظر خدمات تاکنون در ابتدای مسیر توسعه خود قرار دارد و برنامه هایی که انجام می دهد نوید رویدادهای هیجان انگیز را تا پایان امسال و سال های آینده می دهد. و شعار تارا با عنوان تفکر جامع در راستای دغدغه ها و نیازهای شهروندان امروزی عملی خواهد شد و می توان گفت در راستای وظیفه شرکت ها در قبال مردم و جامعه برای ایفای مسئولیت های خود در قبال شهروندان است.برندها و شرکت ها می توانند تفسیر کرد.

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه کسب و کار و فناوری تارا بود و برای حاضران به تشریح چرایی و چگونگی ایجاد این اپلیکیشن، ابعاد و فرآیندهای توسعه آن و چشم انداز آینده پرداخت.

وحید شمخی با اشاره به اینکه سال گذشته تمرکز تارا بر تامین اعتبار نهادی و انبوه بود، گفت: امروز برای معرفی و راه اندازی سرویس جدید تارا با عنوان «اعتبار اندک» یا «اکنون بخر، دیرتر بپرداز!» جلسه ای برگزار کردیم. سرویس. شهرت جهانی دارد.

شمخی با اشاره به اینکه واحد خدمات اعتبارات خرد تارا فاقد چک، بدهی، ضمانت نامه و بدون کارمزد است، تصریح کرد: نیازی به مراجعه حضوری به این خدمات نیست و کاربران می توانند تمامی مراحل ثبت نام را در کمتر از نصف انجام دهند. یک ساعت. ، احراز هویت و اعتبارسنجی آنها را تکمیل و از 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان اعتبار دریافت کرد و در 4500 شعبه حضوری و غیر حضوری در سراسر کشور خریداری کرد. قابل توجه است که روند توسعه پذیرندگان تارا به سرعت پیش می رود.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می‌کند تا مطالبات مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت را مدیریت کنند و از نظر اقتصادی زندگی هوشمندانه‌تری داشته باشند و در اقتصاد تورمی ایران به دلیل اینکه کاربر دو ماه دیرتر هزینه خرید را پرداخت می‌کند، در کنار اوست. “

برای استفاده از این سرویس کافی است تلفن همراه خود را به نام شخص خود داشته باشید و کارت ملی هوشمند (جدید) داشته باشید.

وی همچنین گفت: سازوکار تکیه بر اعتماد مطلق در کشور برای اولین بار در کشور کارساز خواهد بود و این طرح تدوین خواهد شد. علاوه بر این، شاید لازم باشد که ذهنیت و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم، همه چیز را نقدی نخریم و از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر کشورهای جهان) استفاده کنیم.

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود توضیح داد که نیمی از اعتبار دریافتی باید 30 روز بعد و مابقی 60 روز بعد بازپرداخت شود و روز به روز بیشتر می شود.

در این جلسه امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا به ارائه خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و یکی از اهداف تماس تارا را استفاده از خدمات تارا دستیابی به بهبود تجربه آنها است. آنها برنامه های جبران نیروی انسانی سازمان آنها هستند.”

وی درباره موضوع توسعه شبکه پذیرندگان تارا افزود: در تلاش هستیم تا پذیرندگان تارا را در زمینه ها و سطوح مختلف توسعه دهیم تا نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی را بهتر برآورده کنیم.

حسن مختاریان معاون فنی مجموعه نیز با اشاره به اهمیت امنیت در تمامی خدمات دیجیتال و اهمیت دوگانه آن در خدمات مالی گفت: این موضوع در تمامی مراحل توسعه این اپلیکیشن از طراحی و زیرساخت وجود داشته است.

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تارا است، پرداخت با تارا نیز به صورت آفلاین انجام می شود و نیازی به اینترنت ندارد، معماری استفاده شده برای این برنامه یک سرویس میکرو است که بعدا به راحتی می توانیم آن را توسعه دهیم و از فناوری های مختلف استفاده کنیم. و زبان ها.

در پایان این نشست مسئولان تارا به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دادند.

شایان ذکر است که کیف پول الکترونیکی تارا در هر خرید دارای 3 درصد بازپرداخت است که در تمامی پذیرندگان تارا قابل استفاده است و به عبارتی تخفیف دائمی قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در عین حال پشتیبانی تارا به صورت 24 ساعته با شماره 1573 در دسترس است.

لازم به ذکر است اپلیکیشن تارا (راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی) از ساعت 14 در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک سای با ازدحام جمعیت برگزار می شود. نمایندگان رسانه ها و سایر مخاطبان و مهمانان.