اقتصادی

بیست وسومین دوره نمایشگاه الکامپ تلکام در استان قم برگزار می شود

خبر فوری/قم مدیر کل ارتباطات ‌فناوری اطلاعات استان قم از برگزاری بیست وسومین دوره نمایشگاه الکامپ تلکام در استان قم در تاریخ ۱۲ الی ۱۵ دی ماه خبر داد.

جواد غلامپور در کنفرانس خبری بیست ‌و سومین دوره نمایشگاه الکامپ تلکام‌ که ظهر امروز در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم‌ برگزار شد، بیان کرد: الکترونیک کامپیوتر و ارتباطات سه بخش اصلی این نمایشگاه است که در تاریخ ۱۲ الی ۱۵ دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان قم برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: اهداف اصلی این نمایشگاه کمک و هم افرایی به زیست بوم فاوای استان شد، بستری برای ترویج و آشنایی بیشتر با ظرفیت فناوری اطلاعات استان و حمایت از استارتاپ های اینترنتی است. 

غلامپور این نمایشگاه را زمینه ای برای همکاری بیشتر با شرکت های دانش بنیان قلمدقلمداد کرد و گفت: امید می رود بخشی از دستاوردهای پیاده سازی شهر هوشمند  در این نمایشگاه ارائه شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه سعی در جذب سرمایه گذارها در حمایت از استارپ ها می شود. 

غلامپور عنوان کرد: این هم افرایی برای فعالین زیست بوم ها در نمایشگاه الکامپ در واقع کمک به راه اندازی ظرفیت کسب کار ها بهکسب کار های غیر دولتی است.

وی با اشاره به دسته بندی شبکه سازی فعالین تلفن همراه در این نمایشگاه بیان کرد: نرم افزار، شبکه سخت افزار دانش بنیان ها ازدسته بندی این نمایشگاه است.

غلامپور اظهار کرد: جایگاه ویژه ای برای حضور شتاب دهنده ها و پارک علم و فناوری فراهم شده است.

وی ‌در پایان از تدارک برای حضور ۶۰ الی ۷۰ غرفه خبر داد و خاطرنشان کرد: بخش های جانبی از جمله پنل های آموزشی و انجمن های مشاوران کسب و کار در این نمایشگاه فعال است.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.