اخبار فرهنگی

نشر و انتقال دستاوردهای شهدا اجر عظیمی نزد خداوند خواهد داشت

خبر فوری/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: نشر و انتقال دستاوردهای شهدا اجر بسیار عظیمی نزد خداوند متعال خواهد داشت.

سردار یحیی الهی امروز هشتم مردادماه در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و شهدا در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دشت کربلا و شهدای انقلاب اسلامی، بزرگداشت یاد شهدا و خدمت به خانواده شهدا را بسیار با ارزش و پرافتخار برشمرد.

وی با اشاره به اینکه ما شیعیان دلمان به این‌گونه مراسمات معنوی، از جمله ماه محرم و گرامیداشت یاد شهدا خوش است، افزود: ما همه وظیفه داریم دستاوردهای شهدا را حفظ کنیم و آن‌ها را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) که فرمودند، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: ما همه مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی هستیم و می‌بایست مثل شهدای کربلا دستاوردهای آنان را گسترش دهیم.

سردار الهی تصریح کرد: انتقال راز و رمز شهدا بسیار مهم و با ارزش است و کارهای که شما دست‌اندرکاران این نهاد در ارتباط با شهدای عزیز انجام می‌دهید مساوی با شهادت است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما مدیون شهدائیم و وظیفه داریم در انجام کار شهدا هرچه در توان داریم بکار گیرم چراکه ما هر آنچه داریم از برکت خون شهدا است.

فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد: آثار شهدا در این مکان مقدس می‌بایست بیشتر و بیشتر نمایان شود و همه ما با دیده منت در این راه کوتاهی نخواهیم کرد.

سردار الهی بیان کرد: همه مسئولان لرستان بحمدالله با انسجام و همدلی در این راه پرافتخار، به شهدا و خانواده‌های آنان خدمت گذاری می‌کنند و در این مسیر پر رهرو از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

گفتنی است، در این دیدار سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان با اهداء لوح از زحمات سرهنگ محسن رشیدی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.