اخبار عمومی

تاخیر در بهره برداری از بزرگترین ورزشگاه چهارمحال وبختیاری

بعداز گذشت ۲۱ سال از راه اندازی ورزشگاه ۲۵۰۰ نفری یادگار امام درمنطقه غلات شهرکرد این ورزشگاه بلا استفاده مانده است.

تاخیر در بهره برداری از بزرگترین ورزشگاه چهارمحال وبختیاریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما چهارمحال و بختیاری؛ به گفته‌ی معاون دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش وجوانان استان، نبود جاده دسترسی مناسب و روشنایی مسیر تخریب سازه و سرقت برخی تاسیسات اصلی ورزشگاه را سبب شده وهمین امرباعث شد که بزرگترین ورزشگاه استان بلا استفاده بماند.

صادقی منش گفت: در این طرح هتل، استودیوم ۱۵ هزار نفری، سالن‌های سرپوشیده تخصصی تیراندازی و پیست دوچرخه سواری و موتورسواری به مساحت ۴۲ هکتار پیش بینی شده است که نه تنها استادیوم ورزشی ۲۵۰۰ نفری آن روبه تخریب است بلکه سایر قسمت‌های ورزشگاه نیز رها شده و قابل استفاده برای ورزشکاران نیست.

معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری شهرستان شهرکرد گفت: اعتبار هزینه شده در بیست سال گذشته برای این مجموعه ورزشی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که درصورت احتساب به نرخ امروز برای احداث سازه‌ای مشابه ۴۵۰ میلیارد تومان نیاز است.
امینیان با اشاره به اختصاص ۶۴ میلیارد تومان در سفرسال گذشته رئیس جمهور به طرح‌های ورزشی، افزود: ۳۰ میلیارد از این اعتبارات به احداث و یا تکمیل طرح‌های ورزشی شهرستان شهرکرد اختصاص یافت که کلنگ زنی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ضلع جنوبی ورزشگاه یادگار امام بخشی از این اتفاق خوشایند است.
معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری شهرکرد اتصال جاده سلامت با گذر از میرآباد شرقی و غربی را مهمترین راهکار برای اتصال این ورزشگاه به محور‌های اصلی شهری شهرکرد دانست و افزود: با ایجاد روشنایی مسیر بهره برداری از این مجموعه ورزشی تسریع می‌شود که برای انجام آن ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.