اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

تجهیزات لازم برای آنکه از بازی کردن با موبایل لذت بیشتری ببرید

با همه گیر شدن گوشی های موبایل و کاربرد آن در همه بخش های زندگی انسان ها در هر رده سنی، استفاده از گوشی موبایل برای بازی کردن هم رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. بسیاری از افراد چنان به بازی های موبایلی علاقه مند شده اند که شرکت های تولید گوشی موبایل بخش جداگانه ای را به عنوان گوشی های گیمینگ در خط تولید خود راه اندازی کرده اند و گوشی هایی تحت عنوان گوشی های گیمینگ همینک در فروشگاه هایی نظیر دیجی کالا، الان بخریم، کالاتیک، تکنولایف و موبایل 140 برای علاقه مندان به بازی با موبایل وجود دارد که از قطعات موبایل مخصوص بازی در ساخت آنها استفاده شده است.

در این بخش از تعمیر پی سی به سراغ تجهیزات لازم برای آنکه از بازی کردن با موبایل لذت بیشتری ببرید رفته ایم تا اگر قصد دارید با گوشی موبایل خود بازی کنید و حس و حال متفاوتی را تجربه کنید بتوانید با تهیه این تجهیزات به این خواسته خود نیز دست یابید، از این رو پیشنهاد میکنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

هندزفری گیمینگ

یکی از جمله اصلی ترین لوازم جانبی موبایل که برای لذت بیشتر بردن از بازی با موبایل به آن نیاز خواهید داشت هندزفری گیمینگ است. هندزفری هایی که برای این منظور تولید شده اند در دو بخش هندزفری بلوتوثی و هندزفری کابلی در بازار وجود دارند. باتوجه به اینکه شما به کدام مدل هندزفری علاقه مند هستید میتوانید یکی از مدل های هندزفری گیمینگ موبایل موجود در بازار را خریداری نمایید.

کاور انگشتی گیمینگ

یکی از دغدغه های اصلی گیمرهای موبایل عرق کردن انگشتانشان در زمان بازی است. این وضعیت باعث می شود تا عملکرد بازیکن در زمان بازی به حد چشمگیری تحت تاثیر قرار گرفته و از بازی آنطور که باید لذت نبرد. در کنار این موضوع رد عرق دست نیز بر روی ال سی دی موبایل گیمر باقی میماند و با کاهش کیفیت تصویر نیز نارضایتی شخص را به حد بسیار زیادی افزایش میدهد. کاور انگشتی گیمینگ یکی از جمله ابزارهایی است که برای هر گیمری لازم است تا بتواند بدون نگرانی از وقایعی که در بالا به آنها اشاره کردیم از ساعاتی که به بازی با موبایل خود اقدام میکند لذت ببرد.

دسته بازی موبایل

افرادی که با گوشی خود بازی هایی مانند FIFA و PES بازی میکنند، برای آنکه بتوانند عملکرد بهتری در بازی داشته باشند به دسته بازی موبایل نیاز خواهند داشت. در چنین شرایطی شما این امکان را خواهید داشت تا دسته را به وسیله بلوتوث به گوشی وصل کنید و آنرا در فضای وسط دسته قرار دهید و به راحتی مانند زمانی که این بازی ها را با کامیپوتر بازی میکنید از بازی لذت ببرید.

دسته بازی موبایل لیزری

دسته بازی موبایل لیزری کمتر از یکسال است که در بازار تجهیزات جانبی گیمینگ موبایل طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. پس از انتشار بازی هایی نظیر کالاف موبایل و پابجی موبایل علاقه مندان به بازی های جنگی با موبایل افزایش چشمگیری پیدا کرد همین امر سبب شد تا شرکت های تولید کننده تجهیزات گیمینگ موبایل برای آن دسته از افرادی که قصد دارند تا با گوشی خود بازی جنگی کنند نیز تجهیزات لازم را تحت عنوان دسته بازی موبایل لیزری طراحی و روانه بازار کنند تا بتوانند در زمان بازی لذت بیشتری را تجربه کنند.

خنک کننده موبایل

یکی دیگر از دغدغه هایی که گیمرهای موبایل با آن دست و پنجه نرم میکنند داغ کردن گوشی موبایلشان در زمان بازی است. این امر علاوه بر آسیب به قطعات موبایل از جمله باتری و سی پی یو و بعضا ال سی دی گوشی، سبب می شود تا دست گیمر هم گرم شده و عرق مضاعفی نموده و در نهایت نتواند آنطور که باید از بازی لذت ببرد. خنک کننده های موبایل برای این منظور روانه بازار شدند تا با نصب شدن در پشت گوشی در زمانی که کاربر قصد بازی کردن با گوشی موبایل خود را دارد، دمای گوشی را به حد مناسبی پایین نگهدارد. برخی از این خنک کننده ها به صورت ترکیبی بوده و دسته بازی موبایل لیزری نیز همراه آنهاست تا کاربران بتوانند با هزینه کمتری تجهیزات بیشتری را در اختیار داشته باشند.

کابل شارژ گیمینگ

تمام شدن شارژ باطری در میانه های مرحله حساسی از بازی یکی از جمله مشکلاتی است که میتواند گیمرهای موبایل را بسیار خشمگین کند. باتوجه به اینکه تقریبا تمام شارژرهای فابریکی که همراه گوشی ها ارائه می شوند برای این طراحی نشده اند که کاربر همزمان که گوشی در شارژ است از آن استفاده کنند، در صورتی که شخص مایل باشد تا از گوشی خود در زمانی که در شارژ است استفاده کند و بازی خود را ادامه دهد کابل شارژ خود سبب ایجاد مزاحمت برای او خواهد شد و لذت بردنش از بازی با گوشی موبایلش را بیش از پیش تحت تاثیر می گذارد.

کابل شارژ گیمینگ با طراحی خاصی که در بخش سوکت گوشی دارد این امکان را به شما میدهد تا بدون اینکه سوکت شارژ مزاحمتی برای شما داشته باشد به بازی خود ادامه دهید. همچنین با انعطاف بالایی که کابل شارژهای گیمینگ دارند، کابل شارژ آنها نیز مزاحمتی برای شما نخواهند داشت. برخی از مدل های کابل شارژ گیمینگ با دارا بودن حالت RGB این امکان را برای شما فراهم کرده اند تا در زمانی که گوشی شما در شارژ است با ارائه نورهای رنگی در طول کابل زیبایی بیشتری را به شما ارائه نمایند.

شما تاکنون از کدام یک از این تجهیزات گیمینگ موبایل برای بازی با گوشی موبایل خود استفاده کرده اید؟ در بخش نظرات نظر خود در خصوص کارایی و عملکرد این تجهیزات در زمان بازی، مفید یا مضر بودن آنها اعلام کنید.

 

منبع: https://tamirpc.net/item/how-to-enjoy-mobile-game