اقتصادی

مسکن یکی از مؤلفه‌های تأثیر گذار در معیشت خانواده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، یعقوبعلی نظری شامگاه سه شنبه در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان بجستان در حاشیه قرعه کشی اختصاص سه هزار و سیصد و سه قطعه گفت: وجود سرپناه. و مسکن. محل آرامش خانواده می تواند بیشترین تأثیر را در پیشرفت جامعه داشته باشد

استاندار خراسان رضوی گفت: ساخت 400 هزار مسکن از چهار میلیون وعده داده شده در قالب طرح نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم یکی از ماموریت ها و دغدغه های اصلی در این استان است.

وی با بیان اینکه ساخت 400 هزار مسکن در عین حال کار بسیار ارزشمند و سختی است، تصریح کرد: همه مسئولان شهرستان شبانه روز پیگیر این موضوع هستند.

نظری اضافه کرد: لازم است مدیران به دنبال قوانینی باشند که به نفع مردم باشد تا در نهایت گره ها را باز کنند و باعث سعادت خانواده ها شوند.

استاندار خراسان رضوی در بخشی از سخنان خود ابراز امیدواری کرد که عملیات اجرایی ساخت قسمت داخلی بیمارستان آیت الله سید جواد مدنی بجستان در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: همچنین مشکل آب بجستان با پیگیری های لازم برای احداث منبع ذخیره سه هزار مترمکعب آب شرب در این شهرستان تا پایان سال برطرف می شود و 30 رشته قنات در حال احیاء است.