اخبار فرهنگی

زوج هنری وسترن در قاب “کمدین”

مستند «کمدین» در شبکه پنج سیما این هفته به بررسی آثار سه کمدین مشهور جهان همچون باد اسپنسر، ترنس هیل و رابین ویلیامز می پردازد.

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی صداوسیما، برنامه «کمدین» امشب پنجشنبه 7 مهرماه ساعت 22:00 سکانس های برگزیده و بهترین سکانس های فیلم های باد اسپنسر و ترنس هیل را به مدت 20 دقیقه روی آنتن می برد.

باد اسپنسر که نام اصلی او «کارلو پادرسولی» بازیگر ایتالیایی هالیوود و سینمای ایتالیا است و شریک هنری اش ترنس هیل به نام (ماریو ژیروتی) به نوعی یادآور تیپ ایتالیایی لورل و هاردی است.

موفق ترین جفت فیلم وسترن با ایفای نقش در فیلم های کمدی بسیار محبوب شدند و استقبال تماشاگران به مشارکت آنها در 18 فیلم ادامه داد. این دو کمدین در ایران طرفداران زیادی دارند، زیرا فیلم های باد اسپنسر (معروف به بیگ فوت) و ترنس هیل از تلویزیون پخش می شود.

مستند «کمدین» جمعه 8 مهرماه ساعت 22 به مدت 45 دقیقه سکانس های منتخب و بهترین فیلم های رابین مک لورین ویلیام بازیگر و کمدین آمریکایی را پخش می کند.

فعالیت های رابین ویلیامز بیشتر در سینما، تلویزیون و تئاتر بود. شهرت مور با بازی در سریال غریبه به اوج خود رسید.

ویلیامز در فیلم های زیادی مانند The World Second to Garp، Dead Poets Society، Death Again، In Search of Dr. سوس، ویل هانتینگ، مرگ بر اسموچی و روانپزشک.

انتهای پیام