اخبار عمومی

دشمن به دنبال تفرقه و تبلیغ برای عدم مشارکت مردم در انتخابات است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر یکشنبه در جمع پرشور راهپیمایان ارومیه با بیان اینکه قدرت اول کشور حضور و مشارکت مردم در انتخابات است، اظهار کرد: اگر کشور انتخابات پر شوری داشته باشد، اقتدار و امنیت ملی افزایش می‌یابد و مشکلات به سرعت از بین خواهد رفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: حفظ نظام فقط از طریق مردم امکان پذیر است، حفظ نظام یعنی حضور مردم در انتخابات و رأی مردم.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی بسیار مقتدر است و در دنیا حرف اول را می‌زند، گفت: همه مسئولان در مسیر انقلاب برای رفع مشکلات کشور در تلاشند.

حاجی بابایی، گفت: امروز اقتداری در کشور به دست آوردیم که امنیت ما را رقم زده و این امنیت شرایطی ایجاد شده که آمریکا هر هزینه‌ای برای از بین بردن این امنیت پایدار پرداخت می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه انقلاب کردیم تا اسلام محمدی را احیا کنیم، افزود: انقلاب شد تا قیام عاشورا غبارروبی شود تا به دنیا بگوییم دین پیامبر و اهل بیت را احیا می‌کنیم و در این راه از هیچ چیزی نمی‌ترسیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا نمی‌خواهد به قله برسیم، گفت: جنگ ما با آمریکا جنگ بین ۲ ملت نیست بلکه جنگ یک دیکتاتور با یک کشور مقتدر در راه رشد است.

حاجی بابایی افزود: علت تمام فشارهایی که آمریکا بر ملت وارد می‌کند این است که آمریکا توان کوچک‌ترین تعرض و تحرکی را به کشور ندارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به سرعت کشور در حال رشد است، فشارهای بین المللی و امید آمریکا عصبانی کردن مردم از طریق تکیه بر مشکلات اقتصادی است چون می‌داند از نظر نظامی توان مقابله ندارد.

حاجی بابایی با اشاره به قدرت نظامی ایران ادامه داد: امروز موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی می‌تواند فردی که برای رژیم صهیونیستی سوخت آماده می‌کند تا به غزه حمله کند و در مقرش روی صندلی نشسته را هدف قرار دهد.

وی با بیان اینکه امروز دنیا، اسلام ناب کربلایی و عاشورایی را می‌شناسند، گفت: امروز ملت‌ها علیه آمریکا هستند و جوانان دنیا به ایران نگاه می‌کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با مناطق مختلف کشور در روستاهای استان آذربایجان غربی برگزار شد.