اخبار حوادث

کشف ۲۷۰ کیلوگرم تریاک و حشیش در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران از کشف بیش از 270 کیلوگرم تریاک و حشیش در پایتخت خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت وگو با خبر فوریوی در این رابطه گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در سه عملیات مختلف بیش از 270 کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کرد. در پرونده اول ، ماموران از طریق گزارش های مردمی از فعالیت های یکی از سوداگران مرگ مطلع شدند و تحقیقات را در دستور کار خود قرار دادند که نشان داد فردی در یکی از استان های جنوبی کشور یک تریاک خریداری کرده است. این شرکت قصد انتقال و فروش سرمایه را دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا این قاچاقچی باتجربه زیر نظر مأموران بود و به محض ورود شب گذشته به تهران ، خودروی وی در تقاطع بزرگراه آزادگا و شهید کاظمی متوقف شد که در بازرسی ، 129 کیلو و 700 گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

حسنوند در عملیاتی دیگر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در تهران بزرگ 83 کیلوگرم تریاک را از دو فروشنده معروف مواد مخدر کشف و ضبط کردند. وی همچنین گفت که این افراد مواد مخدر را از جنوب کشور خریداری و به تهران منتقل کرده اند. اما آنها قبل از فروش یا توزیع مواد در خانه دستگیر شدند.

وی گفت: مواد مخدر کشف شده نیز به مقر پلیس منتقل شد و گفت که دو نفر در این رابطه دستگیر شده اند که هر دو سوابق مختلفی در زمینه قاچاق مواد مخدر دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از عملیات سوم مربوط به کشف 57 کیلوگرم حشیش از یک زوج خبر داد و در توضیح این موضوع گفت: به آنها اطلاع داده شد و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

حسنوند اظهار داشت: این افراد در اقدامات انجام شده متوجه شدند كه مقداری داروی شاهدانه را در خانه ذخیره می كنند و قصد فروش آن را در مقادیر كم داشتند و همچنین در بازرسی از شاه 57 کیلوگرم حشیش را دستگیر كردند.

وی گفت در مجموع پنج نفر در سه عملیات دستگیر شدند که پرونده های مختلفی برای آنها تشکیل و به دادستانی منتقل شد. تحقیقات از دیگر افراد درگیر در مظنونان دستگیر شده نیز در جریان است.

انتهای پیام