اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

مزایا و معایب شیرهای رنگی موجود در بازار

بهترین رنگ برای شیرآلات + مزایا و معایب

انتخاب رنگ در خرید شیرآلات خصوصا شیر قهرمان یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها محسوب می‌شود. اینکه شما از چه رنگی برای شیرآلاتتان استفاده می‌کنید، تأثیر بسیار زیادی بر طراحی دکوراسیون داخلی و ست کردن وسایل منزل شما می‌گذارد. پس در هنگام خرید باید به رنگ شیرآلاتی که خریداری می‌کنید توجه ویژه‌ای داشته باشید. در این بین بسیار مهم است که کدام رنگ، رنگ مناسب برای شیرآلات شماست. در ادامه این مقاله از فروشگاه تخصصی شیرآلات اپال نما قصد داریم تا شما را با بهترین رنگ برای شیرآلات بیشتر آشنا کنیم. پس اگر قصد خرید شیر کی دبلیو سی را دارید و هنوز نمی‌دانید که چه رنگی برای شیرآلات ساختمان شما مناسب است؛ در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی رنگ‌های مختلف شیرآلات و مزایا و معایب آن‌ها بپردازیم.

نکات مهم قبل از انتخاب رنگ شیرآلات

پیش از هر چیزی باید برخی موارد را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید به‌درستی بهترین رنگ برای شیرآلات را انتخاب کنید. در این بخش قصد داریم نکاتی را برای شما بیان کنیم که پیش از خرید شیرآلات و تصمیم گیری برای رنگ شیرآلات حتماً باید از آن‌ها مطلع باشید و با توجه به این موارد به انتخاب رنگ بپردازید. این نکات شامل موارد زیر می‌شود:

توجه به دکوراسیون خانه

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید پیش از خرید شیرآلات به آن توجه کنید، دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما است. این مورد در مواردی که قصد تعویض شیرآلات را دارند، بسیار‌ حائز اهمیت‌تر است؛ زیرا که شیرآلاتی که خریداری می‌کنید، باید با لوازم منزل شما و طراحی دکوراسیون خود خانه هماهنگی داشته باشد.

برای مثال اگر دکوراسیون داخلی خانه شما به سبک سنتی است یا از رنگ‌های متنوع و شاد در آن استفاده کرده‌اید، شاید استفاده از شیرآلات لوکس یا مدرن وجهه جالبی برای منزل شما نداشته باشد. در همین حالت شما می‌توانید از شیرآلات رنگی برای منزلتان استفاده کنید تا دکوراسیون داخلی خانه را تکمیل کنید.

کاربری محل

اینکه شیرآلات را برای چه مکانی می‌خواهید نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر کاربری محلی که قرار است شیرآلات در آن نصب شود به صورت اداری باشد، بهتر است از شیرآلات مدرن و یا کلاسیک استفاده کنید. در صورتی که اگر قصد دارید برای یک منزل مسکونی شیرآلات خریداری کنید، می‌توانید از انواع شیرآلات مثل لوکس با رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و یا حتی شیرآلات رنگی مثل سفید یا مشکی نیز استفاده کنید.

میزان لک پذیری رنگ

برخی رنگ‌ها هستند که لک‌ها را بیشتر نشان می‌دهند. اگر شما زمان کافی برای تمیز کردن شیرآلات را ندارید، بهتر است از شیرآلاتی استفاده کنید که کمتر لک می‌گیرند. برای مثال استفاده از رنگ سفید میزان لک آب و لک دست را کمتر نشان می‌دهد. همچنین سریع‌تر تمیز شده و زمان کمتری را برای تمیز کردن از شما می‌گیرد.

دوام آبکاری

دوام آبکاری نیز آخرین موردی است که باید به آن توجه داشته باشید. برای مثال شیرآلاتی که از جنس کروم هستند، دوام آبکاری بسیار بالایی دارند و دیرتر دچار خرابی و مشکل می‌شوند. پس در هنگام خرید شیرآلات به دوام آبکاری شیرآلاتی که خریداری می‌کنید توجه ویژه‌ای داشته باشید تا شیرآلات شما دیرتر دچار خرابی و آسیب شوند.

شیرآلات سفید رنگ

 شیر کی دبلیو سی سفید رنگ نوعی از شیرهای رایج برای ظرفشویی، روشویی، توالت و حمام هستند. تفاوت این مدل‌ها با سایر در رنگ سفید آن‌ها است و در اجناس متفاوتی تولید می‌شوند. در حال حاضر این شیرهای بهداشتی به دلیل ویژگی‌های خاص خود از محبوب‌ترین مدل‌های موجود در بازار به حساب می‌آیند. پس با این وجود تولیدات آن‌ها توسط برندهای مختلف افزایش یافته و به‌طبع هر فردی که به خرید شیرآلات سفید رنگ علاقمند است، می‌تواند مدل و طرح دلخواه را پیدا کند.

البته شایان ذکر است که شیرآلات منزل با هر رنگی به دلیل استفاده فراوان و روزانه دارای اهمیت زیادی هستند. در نتیجه نمی‌توان به هر مدلی برای انتخاب اطمینان کرد و باید پیش از آن اطلاعات لازم را به دست آورد.

جنس شیرآلات سفید رنگ

 همان‌طور که اشاره کردیم،  شیر قهرمان از محصولات رایج و محبوب هستند، در نتیجه در جنس و نوع مختلفی تولید شده‌اند. اصلی‌ترین جنس‌ آن‌ها را می‌توان در چنین مواردی خلاصه کرد:

  • شیر سفید با جنس آلیاژ برنج
  • شیر سفید با جنس چینی
  • شیر سفید با جنس پلاستیکی

از میان آن‌ها جنس آلیاژ برنج از سایر موارد بهتر است و حتی به عنوان بهترین جنس شیرآلات شناخته می‌شود. دلیل آن مربوط به ماندگاری بالا و بهداشتی بودن جنس برنجی برای شیرآلات سفید است. برای مثال شیرآلات سفید رنگ با جنس چینی، شکنندگی بالایی دارند اما درباره مدل‌های آلیاژ برنجی این احتمال وجود ندارد. به طور کلی توجه به جنس شیرآلات، یکی از مهمترین نکات برای خرید شیرآلات محسوب می‌شود و برای آشنایی با نکات تکمیلی پیش از خرید، بهتر است مقاله را مطالعه نمایید.

مزایای شیرآلات سفید رنگ

به طور کلی مزایای شیرآلات سفید رنگ از معایب آن‌ها بیشتر و مهمتر هستند و به همین دلیل، امروزه مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می‌گیرند. بعضی از اصلی‌ترین این مزایا را می‌توان در ۵ مورد کلی مشاهده کرد.

  • زیبایی ظاهری: یکی از مهمترین دلایلی که هنگام خرید شیرآلات سفید رنگ مطرح است، زیبایی و جذابیت ظاهری این محصولات به شمار می‌آید. در واقع رنگ سفید برای اکثر لوازم مناسب است و با سلیقه بسیاری از افراد همخوانی دارد. شما از این نوع شیرآلات می‌توانید به عنوان ، و استفاده نمایید.
  • عدم نشان دادن لکه‌ها: یکی از مزایای محبوب این شیرآلات ساختمانی مربوط به تمیز و باطراوت بودن آن‌ها است. در واقع شیرهای سفید رنگ لکه‌هایی مثل لکه قطرات آب و جای اثر انگشت را کمتر نشان می‌دهند و از این رو در اکثر مواقع تمیز به نظر می‌رسند. این مسئله برای کسانی که به نظافت خانه و آشپزخانه خود اهمیت زیادی می‌دهند، نکته مهمی محسوب می‌شود.
  • قابلیت ست کردن: مشخصاً رنگ سفید به دلیل خنثی بودن به‌آسانی با انواع و اقسام دکوراسیون‌ها ست می‌شود. برای مثال می‌توان آن را در کنار دکوراسیون تیره استفاده کرد و یک تضاد جذاب به وجود آورد یا حتی یک همخوانی زیبا با به‌کارگیری در کنار دکوراسیون روشن ایجاد کرد.
  • مدل‌های متنوع: بسیاری از برندهای معتبر و شناخته‌شده در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی، رنگ سفید را به عنوان یکی از اصلی‌ترین رنگ‌های محصولات خود قرار داده‌اند. در نتیجه انواع مدل ، و شیرهای اهرمی را می‌توانید با رنگ سفید خریداری کنید.
  • قابلیت نظافت آسان: حتی به‌گونه‌ای می‌توان گفت که به دلیل عدم نشان دادن آلودگی‌ها، نظافت شیرآلات سفید به‌آسانی و سریعاً انجام می‌شود.

توجه به این موارد و ویژگی‌های مهم درباره شیرآلات سفید باعث شده است تا بسیاری از اشخاص باسلیقه خرید آن‌ها را بر سایر رنگ‌ها و مدل‌ها ترجیح دهند.

معایب شیرآلات سفید رنگ

مجموعاً معایب شیرآلات سفید رنگ در مقایسه با مزایای مهم آن، مواردی ناچیز و محدود هستند و به طور کلی نمی‌توان آنها را به عنوان عیب شمرد؛ زیرا این موارد برای تمامی شیرآلات صدق می‌کند.

  • اهمیت بالای جنس: اگر به خرید شیرآلات سفید علاقمند هستید، باید برای انتخاب جنس آن دقت فراوانی به خرج دهید. جنس‌هایی مثل پلاستیک و چینی نه‌تنها برای شیرهای سفید رنگ، بلکه به طور کلی برای خرید شیر منزل مناسب نیستند. به عبارتی دیگر دوام و سالم بودن آن‌ها تضمین نشده است. پس جنس برنج تنها گزینه مرغوب خواهد بود.
  • توجه به قیمت: گاهی تفاوت و تمایز جذاب شیرآلات سفید نسبت به محصولات قدیمی و ساده باعث قیمت بالاتر آن می‌شود. البته این موضوع درباره تمام برندها و مدل‌ها صدق نمی‌کند و برای خرید با قیمتی به صرفه می‌توانید برندهای معتبر را انتخاب کنید.

همانطور که در ابتدا عنوان شد، نمی‌توان این نکات را به عنوان معایب شیرآلات سفید در نظر گرفت. پس تنها باید آن‌ها را برای رقم زدن خریدی بهتر به یاد داشته باشید.

آیا رنگ شیرآلات سفید به مرور زمان از بین می‌رود؟

خیلی از افراد هنگام انتخاب و شیرآلات سفید نگران خراب شدن یا از بین رفتن رنگ آن‌ها هستند. این مسئله هنگام مواجه شدن با یک محصول مدرن و جدید طبیعی است و باید نسبت به پاسخ آن مطلع شد تا نگرانی وجود نداشته باشد. به طور خلاصه اگر این شیرآلات ساختمانی را از یک برند قابل اعتماد خریداری کنید، رنگ آن‌ها در مرور زمان ثابت خواهد ماند. دلیل این موضوع نیز استفاده برندهای معتبر از مواد اولیه درجه یک و تکنیک‌های به‌روز تولید با به کارگیری از ماشین آلات پیشرفته است.

تمیز کردن شیرآلات سفید رنگ

هر نوع از شیرها با آبکاری و رنگ مخصوص به خود  دارای روش خاصی برای نظافت و تمیز کردن هستند. البته بعضی از شیوه‌های کلی وجود دارند که برای مناسب هستند. همچنین اگر از روش صحیح اقدام نکنید، به مرور زمان توسط عواملی مثل رسوب و آلودگی به ظاهر آن‌ها آسیب وارد خواهد شد. برای نظافت و تمیز کردن شیرآلات سفید می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

  • یک محلول آب و سرکه را آماده کنید و بر روی شیر اسپری نمایید.
  • بگذارید تا محلول مدت کوتاهی بر روی شیر باقی بماند.
  • سپس از دستمال خشک لطیف و نرم برای خشک کردن بدنه استفاده نمایید.

با این روش ساده می‌توانید انواع شیرها را در چند دقیقه به‌آسانی نظافت و تمیز کنید.

بهترین برند شیرآلات سفید رنگ

از آنجایی که شیرآلات نقش مهمی در سلامت انسان ایفا می‌کنند و از اقلام ضروری هر خانه به حساب می‌آیند، باید هر مدل از آن‌ها به‌خصوص شیرآلات سفید رنگ را از برندی معتبر خریداری کرد. در زمینه تولید محصولات با رنگ سفید، برند KWC است که انواع شیرهای سفید را در طرح‌های مختلف و قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که جنس شیرآلات سفید کی دبلیو سی از جنس مرغوب و استاندارد آلیاژ برنج می‌باشد. در نتیجه برای انتخاب آن‌ها جای نگرانی باقی نمی‌ماند.