اخبار عمومی

«انتقام سخت» در حال تحقق است

آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها دیگر قادر نیستند اهدافی را که بر ضد اهداف مردم منطقه دنبال می‌کردند، محقق کنند. امروز تلاش آنها بر حفظ خودشان هست، نه توسعه حوزه نفوذی که دارند و این همان انتقامی است که خون شهیدان و ملت ایران و محور مقاومت از این جنایتکاران گرفته و خواهد گرفت.

به گزارش خبر فوری، سردار حسین دهقان رییس بنیاد مستضعفان در یادداشت اختصاصی برای جماران درباره حادثه تروریستی کرمان نوشت:

ملت عزیز و بزرگوار ما در سالروز شهادت شهید سلیمانی شاهد یک جنایت بزرگ ضد انسانی از طرف اسراییل بودند. تعدادی از زائرین شهید را به شهادت رساندند و تعدادی هم مجروح شدند. آمرین و عاملین این جنایت همان آمران شهادت شهید سلیمانی بودند و این چیزی جز استیصال و ضعف آنها در مقابله با مقاومت و نمادهای آن نیست.

مردمی که روز چهارشنبه به شهادت رسیدند دلداده مکتب شهید سلیمانی هستند که همان مکتب امام و انقلاب است. یقینا این اقدامات در اراده و عزم مردم ما ایجاد سستی و تردید نمیکند. اگر دیروز حاج قاسم سلیمانی را شهید کردند تا محور مقاومت رو تضعیف کنند امروز در همان مسیر تلاش می‌کنند تا کسانی که همراه این حرکت هستند را شهید کنند و آنها را از این مسیر باز دارند. اگر دیروز به دنبال این بودند که با شهادت شهید سلیمانی محور مقاومت رو تضعیف کنند، امروز محور مقاومت در بالاترین سطح از قدرت عزت و توانمندی قرار دارد.

اگر در سایه آن اقدامات تصور می‌کردند می‌توانند برنامه هایشان در منطقه عملیاتی کنند و امنیت اسراییل را برای همیشه تضمین کنند امروز اسراییل در بدترین وضعیت امنیتی قرار دارد. کسانی که به دنبال آن برنامه ها بودند امروز جرات طرح مجدد آن برنامه ها و اهداف را ندارند. ضمن اینکه همه آن ائتلاف ها از دیروز و امروز تا فردا در سایه این حضور همراه با شکوه مردم موفق نخواهند بود.

اگر امروز بیان می‌کنیم که انتقام سخت خواهیم گرفت، انتقام سخت در سایه الهی و محور مقاومت و مقابله با برنامه‌های آنها هر روز در حال تحقق و نمایان شدن است. امروز آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها دیگر اهدافی را که بر ضد اهداف مردم منطقه دنبال می‌کردند قادر نیستند دنبال کنند. امروز تلاش آنها بر حفظ خودشان هست، نه توسعه حوزه نفوذی که دارند. این همان انتقامی است که خون شهیدان و ملت ایران و محور مقاومت از این جنایتکاران گرفته و خواهد گرفت.

انتهای پیام