اقتصادیکسب و کار خبر فوری

شرایط دریافت وام با سند خودرو

چگونه می توانیم نسبت به اخذ وام با سند خودرو اقدام کنیم؟

آیا دریافت وام با سند خودرو برای تمامی متقاضیان یکسان است؟ وام با سند خودرو یکی از تسهیلات ویژه ای است که می توان به راحتی و آسانی بدون ضامن دریافت کرد. چنانچه فرد مالک ماشین شخصی باشد، می تواند با تهیه مدارک لازم برای اخذ وام اقدام نماید. این وام دارای سقف مشخصی بوده که با توجه به آن، تسهیلات داده می شود. با توجه به مزایای این نوع وام، می توان با بررسی شرایط و مدارک برای دریافت آن اقدامات لازم را انجام داد.

اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد دارید با سند خودرو خود نسبت به دریافت وامی که از قبل ها پیش برایش برنامه ریزی کردید اقدام کنید اگر تمامی این سؤال ذهن شما را هم به خود درگیر کرده است پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.ما در این بخش از مقاله خود قصد داریم تا با بررسی کامل و همه جانبه اخذ وام با سند خودرو اطلاعات درخور نیازی را در اختیارتان قرار داده و به تمامی سؤالاتتان جامه عمل بپوشانیم.

اخذ وام با سند خودرو

درباره اخذ وام فوری با سفته و شرایط آن چه می دانید؟ در تمامی کشورهای دنیا برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی به منظر امرار معاش و دستیابی به اهداف متنوع خود، هرم ها و تسهیلاتی تحت عنوان وام قرار می دهند. چنین شرایط و تسهیلاتی که در اختیار عموم مردم قرار داده می شود موجبات دستیابی هرچه سریع تر آنان به اهدافشان را فراهم می آورد. اما طبیعتاً دریافت چنین هرم‌های کمک کننده ای در عوض گرو گذاشتن وثیقه های تعیین شده ای امکان پذیر است. یکی از وام هایی که با شرایط مختلف به متقاضیان گوناگون پیشنهاد می گردد وام با سند ازدواج است.

شرایط اخذ وام با سند خودرو

قطع به یقین اخذ وام با سند خودرو دارای شرایط مختص به خود است. اما در حالت کلی هر خودرویی که به عنوان دارایی مشخص شده یک فرد دارای مجوز قانونی و ارزش مالی تعیین شده ای باشد می تواند به عنوان ضامن و وثیقه در رهن بانک به عنوان کمک کننده برای وام قرار گیرد. چنین اقدامی دارایی در رهن نامیده می شود و این بدان معنا است که مالک سند به هنگام دریافت مبلغ قابل توجهی از بانک تا زمان پرداخت نهایی وجهه به عنوان بدهکار شناخته می شود.بنابراین بایستی دارایی خود را به عنوان وثیقه نزد آن ها بگذارد. از جمله شرایط مهم و اصلی دریافت وام با سند خودرو به شرح زیر است:

این وام تنها به مالکین خودرو که ارزش دارایی آن با نرخ تعیین شده بانک همخوانی داشته باشد تعلق می گیرد و معمولاً سقف وام با سند خودرو 30 میلیون تومان است و سود آن 24 درصد است.

مدارک لازم برای اخذ وام

فرقی نمی کند به منظور دستیابی به چه هدفی می خواهید نسبت به اخذ وام با سند خودرو اقدام کنید. بسیاری مردم از آن به منظور دریافت وام مسکن، برخی برای دریافت تسهیلات خرید کالا و لوازم خانگی و بسیاری مردم دیگر برای اهداف مختلف دیگری نسبت به اخذ این وام و وثیقه گذاشتن سند خودرو خود اقدام می کنند. در هر صورت اعطای چنین وامی برای تمامی متقاضیان یکسان می باشد.

  • ارائه اصل کارت شناسایی وام گیرنده و کپی از تمامی صفحات
  • ارائه اصل سند خودرو وام گیرنده و تصویر از تمامی صفحات
  • ارائه مدارک لازم شخص ضامن
  • پرداخت مبلغ 5 هزار تومان بابت پرداخت تمبر مالیاتی

 وام فوری چیست؟

آیا تاکنون خواستار دریافت وام فوری بوده اید؟ آیا می دانید چگونه می توان در کسری از زمان وام دریافت کرد؟ لطفا تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا از شرایط و چگونگی دریافت آن مطلع شوید.

ممکن است شما برای مسائل گوناگونی از جمله ازدواج، خرید مسکن، خرید خودرو، لوازم خانه و غیره به پول نیاز داشته باشید و آنقدر فرصت نداشته باشید که در صف نوبت وام گیرندگان و سلسله مراتب بانکی قرار بگیرید یا اینکه مقدار نقدینگی کافی به منظور سپرده گذاری در بانک ها را نداشته باشید در این شرایط دریافت وام فوری برای شما بسیار کارآمد می باشد. به عبارت دیگر همان دریافت وام یا نقدینگی می باشد که تحت شرایط خاص به افرادی که به پول احتیاج دارند و خواستار دریافت وام فوری هستند، می باشد. در ادامه به توضیح نحوه ی دریافت وام فوری و شرایط آن خواهیم پرداخت.

نحوه ی دریافت وام فوری

به منظور دریافت وام فوری نیاز هرگز به سپرده گذاری طولانی در بانک ها نمی باشد؛ علاوه بر اینکه شما مقدار نقدینگی کافی یا فرصت کافی برای خواباندن پول در بانک ندارید، ممکن است افرادی باشند که سپرده کافی برای دریافت وام دارند و خواستار دریافت وام نباشند یا اینکه شرایط لازم مانند ضامن را نداشته باشند اما میانگین سپرده شان برای گرفتن وام کافی باشد. در این شرایط می توانید حق وام آن ها را بخرید و با پرداخت مبلغی صاحب وام فوری شوید. شاید شنیدن کلمه ی فروش وام برایتان عجیب و تازه به نظر برسد اما در حال حاضر با این روش می توان در سریع ترین زمان ممکن صاحب وام فوری بانکی شد.

روند دریافت وام با این شرایط بدین صورت است که شما به جای شخصی که سپرده کافی در بانک دارد و شرایط تقاضای وام را دارد، ضامن های مورد نیاز و کافی را تهیه می فرمایید تا آن فرد بتواند تقاضای دریافت وام داده و آن را دریافت نماید. یکی از مهم ترین نکاتی که برای دریافت وام فوری باید به آن توجه کنید این است که ضروری است بین خودتان و فردی که قصد فروش وام خود را دارد، در محضر قراردادی امضا نمایید از این جهت که شخص وام گیرنده پس از گرفتن وام و کسر آن مبلغی که متعلق به خودش است، مابقی مبلغ را بر اساس قرارداد به حساب شما واریز نماید. اهمیت این قضیه به علت مسئله ی مالی بودن و ایجاد پشتوانه ای برای خودتان می باشد. پیش از دریافت وام فوری لازم است از فروشنده ی وام فوری مبلغی چک و سته به علت ضمانت حسن انجام کار دریافت نمایید.

  دریافت وام فوری با سند خودرو بدین صورت است که شما سند خودرویی که از لحاظ قانونی به نام خودتان می باشد را به عنوان ضامن و وثیقه در رهن بانک قرار می دهید و از آن به عنوان کمکی برای دریافت وام بهره می گیرید؛ بنابراین تا زمانی که به طور کامل با بانک تسویه نکرده اید، بدهکار بانک می باشید و سند خودروی شما در وثیقه ی بانک می باشد.نکته ی حائز اهمیت این است که وام با سند خودرو تنها به دارندگان خودرویی که ارزش مالی آن با نرخ مصوب بانک یکسان باشد، تعلق می گیرد که سقف آن 30 میلیون تومان می باشد و سود آن 24 درصد است.

هدف از دریافت وام فوری در این روش برای متقاضیان تفاوتی ندارد؛ یعنی شما می توانید به دلایل گوناگون از جمله خرید لوازم خانگی، خرید مسکن و غیره وام خود را دریافت نمایید هم چنین مدارک لازم برای دریافت وام فوری با سند خودرو شامل اصل کارت ملی وام گیرنده و کپی از تمام صفحات آن، اصل سند خودرو و کپی از تمام صفحات آن، مدارک شخص ضمانت کننده و پرداخت مبلغ 5 هزار تومان به منظور پرداخت تمبر مالیاتی می باشد.