اخبار حوادث

جزئیات آزمون استخدامی وزارت امور خارجه/آخرین مهلت ثبت‌نام

آفتاب‌‌نیوز :

آزمون استخدامی نیروی انسانی وزارت امور خارجه توسط وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز ۱۱ شهریور آغاز شده و تا پایان روز ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ادامه دارد. این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و متقاضیان باید در مدت زمان اعلام شده، نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و از موکول کردن آن به روز‌های پایانی خودداری کنند.

کارت شرکت در آزمون، از روز سه‌شنبه ۲۵ آنلاین ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ۲۸ مهرماه در تهران و استان‌های منتخب برگزار خواهد شد.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون، درج شده و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز است، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود کنند.

به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، متقاضیان می‌توانند جهت مطالعه دفترچه راهنما و ثبت‌نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir مراجعه کنند.

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.