اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

چگونه تلویزیون سامسونگ را به وای فای وصل کنیم

نحوه اتصال تلویزیون سامسونگ به وای فای مودم

امروزه تلویزیون های نسل جدید ویژگی های متعدد و مفید زیادی دارند. اتصال به اینترنت یکی از ویژگی های کاربردی و اصلی تلویزیون های هوشمند است. وقتی تلویزیون هوشمند شما به اینترنت بی سیم متصل است، می توانید آن را مستقیماً و بدون نیاز به هیچگونه کابل یا آداپتوری از طریق فناوری بی سیم به اینترنت متصل کنید. وقتی تلویزیون هوشمند شما به اینترنت بی سیم متصل می شود، می توانید از آن برای دسترسی به ویژگی های اینترنت از جمله برنامه های تحت وب، سرویس های پخش جریانی و دیگر موارد استفاده کنید.

بنابراین در این نوشتار که به کمک تکنسین های مرکز خدمات تعمیر تلویزیون مشهد تهیه شده، به شما می آموزیم که چگونه تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را با افزودن آن به شبکه Wi-Fi خود به اینترنت متصل کنید.

امکانات تلویزیون‌های هوشمند

تلویزیون‌های هوشمند‌ بیشتر از تلویزیون‌های قدیمی به تلفن‌های هوشمند شبیه هستند. اگر از مقولاتی مانند ایمیل و یا عملکردهای تایپی فاکتور بگیریم، تلویزیون‌های هوشمند دقیقا شبیه به کامیپوتر هستند. با آن‌ها می‌توانید به شبکه‌ی وای فای وصل شوید و با اتصال به اینترنت ساعت‌ها مشغول وب‌گردی، تماشای آنلاین فیلم، بازی و خواندن اخبار روز باشید. حتی می‌توانید برنامه‌های مناسب برای تلویزیون‌تان را نیز دانلود کنید. تمام این امکانات تنها با اتصال Wireless و Wired امکان‌پذیر است.

این تلویزیون‌ها دقیقا چه امکاناتی به زندگی ما اضافه کرده‌اند؟

• تماشای برنامه‌های مورد علاقه در هر زمانی که دوست دارید:

با عضویت در وب‌سایت‌های آنلاین شبکه‌های تلویزیونی دیگر لازم نیست منتظر رسیدن زمان پخش برنامه‌ها باشید. بلکه هر زمان که وقت داشتید، می‌توانید قسمت جدید سریال محبوب‌تان را ببینید.

• دسترسی آسان به اغلب تلویزیون‌های اینترنتی جهان نظیر Netflix، Disney Plus و Amazon Prime Video:

برای استفاده از این وب‌سایت‌ها باید در آن‌ها عضو شوید و حق عضویت پرداخت کنید. با وجود این همچنان ‌‌می‌توانید برنامه‌های رایگان این شبکه‌ها را تماشا نمائید.

• وب‌گردی در اینترنت:

دیگر لازم نیست برای جستجوی موضوعی لپ‌تاپ خود را روشن کنید. شما به راحتی می‌توانید در مرورگر تلویزیون موضوعات مورد علاقه‌تان را پیگیری کنید.

• تماشای راحت فیلم‌های یوتیوب:

اگر اهل وب‌گردی و تماشای فیلم‌های مختلف باشید، می‌دانید که یوتیوب گنجینه‌ی غنی از فیلم‌هاست. در تلویزیون‌های هوشمند به صورت پیش‌فرض نرم‌افزاری برای تماشای یوتیوب طراحی شده‌ است.

• گوش دادن به موسیقی دلخواه:

می‌توانید به راحتی در مرورگر وارد وب‌سایت‌های پخش موسیقی نظیر Spotify و sound cloud بشوید و یا از نرم‌افزارهای طراحی شده‌ی این وبسایت‌ها برای تلویزیون استفاده کنید.

• ارتباط با دوستان از طریق شبکه‌های اجتماعی:

با تلویزیون‌های هوشمند حتی می توانید وارد صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی شوید، دوستان جدیدی را فالو کنید و پست‌هایی که دوست دارید لایک کنید. اگر استفاده از کیبورد تلویزیون برای‌تان سخت نباشد، حتی می‌توانید با دوستانتان گفتگو کنید.
اگر قصد خرید تلویزیون جدید دارید،‌ برای آگاهی از قیمت‌های روز،‌ برندهای مختلف و امکانات ویژه‌ی هر مدل به وب‌سایت تکنولایف مراجعه کنید.

چگونه وای فای تلویزیون را روشن کنیم؟

در پاسخ به سوال اینکه چگونه وای فای تلویزیون را وصل کنیم باید خدمتتان عرض کنیم که در ابتدا شما باید بدانید آیا تلویزیون شما وای فای دارد یا خیر و اینکه وای فای تلویزیون شما کجاست ؟ از آنجایی که تنظیمات هر برندی با برند های دیگر متفاوت است در این مطلب شما را با نحوه روشن کردن و اتصال به وای فای تلویزیون های سامسونگ آشنا می کنیم.

پیشرفت تکنولوژی در این روز ها باعث شده است شیوه زندگی در مقایسه با زمان های قدیم یعنی تقریبا در دو دهه اخیر کاملا فرق کند و به سمت فضای مجازی و اینترنت سوق پیدا کند. هدف اصلی تکنولوژی زندگی راحت و با رفاه کامل است به گونه ای این تکنولوژی موجب شده است خیلی از کار ها مانند تدریس، پرداخت بانکی، سفارش غذا، خرید، تماشای فیلم  و… به راحتی، در حداقل زمان و به دلخواه مخاطب انجام گیرد.

شما براین این که بتوانید وای فای تلویزیون خود را پیدا کنید و آن را روشن کنید باید به منوی اصلی یا setting بروید. و در منوی اصلی به دنبال کلماتی نظیر Wireless، Wireless Network، Wireless Home Network ، Wi-Fi Home Network، Wi-Fi Network باشید شما در این بخش میتوانید وای فای تلویزیون خود را بیابید و آن را روشن کنید.

بعد از روشن کردن وای فای شما میتوانید وایرلس های موجود را ببینید و به مودم خودتان متصل شوید البته میتوانید مودم را به صورت مستقیم توسط کابل اینترنت به مودم وصل کنید تا دیگر نیاز به وارد کردن پسورد نباشد.

آموزش گام به گام و ابتدایی اتصال تلویزیون به وای فای

بعد از انجام مراحل بالا شبکه های wifi به شما نشان داده خواهند شد. در این صورت شما بایستی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و گذرواژه خود را وارد کنید و تائید را بزنید. پس اینکه روی کلمه Done  کلیک کردید سیستم هوشمند تلویزیون با توجه به صحت و درستی رمز عبور شما اتصال و یا عدم اتصال به وای فای را به شما اطلاع می دهد. اگرچه تلویزیون شما با موفقیت به شبکه اینترنتی وصل شده باشد شما متن your tv connected to wireless seccessfly  را مشاهده خواهید کرد در این صورت به کیلیک روی کلمه okکلیک کرده و به گشت و گذار در اینترنت و تماشای فیلم و سریال بپردازید. برای راهنمای بیشتر می توانید به facebook.com مراجعه کنید.

از کجا بدانیم که تلویزیون قابلیت اتصال به وای فای wi-fi  را دارد؟

اگر تلویزیون شما به سیستم وای فای مجهز باشد شما می توانید در قسمت آیکون ها آرم WiFi Alliance را روی جعبه و یا همان کارتن تلویزیون و همچنین در پایه تلویزیون مشاهده کنید. ولی با توجه به تجربه کاربران ممکن است این موضوع کمی با شک و تردید باشد؛ از این رو بهترین گزینه چک کردن منوی تنظیمات است. اگر تلویزیون شما به تنظیمات وای فای مجهز بود در این بخش می توانید مشاهده کنید.

عیب یابی مشکل وای فای تلویزیون

یکی از موضوعاتی است که قرار است در این مطلب به بررسی آن بپردازیم. امروزه شبکه وای فای علاوه بر تلفن همراه، لب تاپ و … در تلویزیون های هوشمند نیز قرار می گیرد. در مواقعی شبکه وای فای تلویزیون فعال نمی شود و نمی توان از وای فای تلویزیون برای اتصال به اینترنت استفاده کرد. موارد متعددی موجب ایرادات وای فای تلویزیون می شوند. در این مطلب به بررسی مشکلات وای فای تلویزیون و عواملی که باعث بروز مشکل در این شبکه می شوند، می پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

اگر نیاز به مشاوره و یا تعمیر تلویزیون سامسونگ یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .
منبع: youtube.com