اخبار حوادث

بررسی علت قتل نگهبان منابع طبیعی منطقه نکا توسط پلیس/ قتل در ساعت غیر کاری اتفاق افتاد

خبر فوری/مازندران فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران با اعلام اینکه قتل نگهبان منابع طبیعی شهرستان نکا در ساعت غیر کاری اتفاق افتاد گفت: علت کشته شدن نگهبان منابع طبیعی حوزه ۲ شرکت نکا چوب در منطقه استخرپشت نکا توسط نیروی انتظامی در حال بررسی است.

سرهنگ مجید ذکریایی در گفت‌وگو با خبر فوری درباره کشته شدن یکی از جنگلبانان منطقه شهرستان نکا، اظهار کرد: در بحث حفاظت از جنگل، جلوگیری از قطع درختان و جنگل‌خواری برای جنگلبانان اتفاقات ناگواری پیش می‌آید که از سوی قاچاقچیان مورد آسیب قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه “سید شرف‌الدین موسوی راد” نگهبان یال مزده حوزه ۲ شرکت نکا چوب در منطقه استخرپشت نکا در ساعت ۱۱ صبح روز پنج شنبه ۱۶ آذرماه در ساعت خارج از زمان کاری در منطقه جنگلی “بازیار خیل” منطقه میاندورود دچار حادثه و منجر به مرگ این همکار شد، افزود: وجود این جنگلبان در آن منطقه خارج از مأموریت کاری بود و هیچ ارتباطی در صیانت از منابع طبیعی و جنگل نداشته است.

ذکریایی خاطرنشان کرد: در طول دو سال اخیر حدود ۲۲ نفر از نیروهای جنگلبان، قرق‌بان و حفاظتی منابع طبیعی مازندران منطقه ساری در جهت مقابله با قاچاق چوب، زمین خواری و متصرفان به اراضی ملی زخمی، آسیب دیده و به عنوان ایثارگر تلقی شدند که در این رابطه دو مورد تیراندازی به نگهبانان منابع را در منطقه نور هم داشتیم که منجر به آسیب جدی نشد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری، یادآور شد: علت قتل این نگهبان منابع طبیعی توسط نیروی انتظامی در دست بررسی و به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.