اخبار ورزشی

بارسلونا یا رئال‌مادرید؟ من فقط طرفدار نساجی‌ام!

کارلوس هرناندز: بارسلونا یا رئال‌مادرید؟ من فقط طرفدار نساجی‌ام!

کارلوس هرناندز در گفت‌وگو با خبر فوری از پتانسیل تیم نساجی برای موفقیت سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری خبر فوری؛ پس از کسب نتایج نه‌چندان خوب، باشگاه نساجی مازندران تصمیم به اخراج حمید مطهری و استخدام کارلوس اینارخو هرناندز گرفت. سرمربی جوانی که این روزها در هتل المپیک تهران سکونت دارد. با او دقایقی همکلام شدیم تا از چشم‌انداز مربیگری او اطلاع کسب کنیم.

هرناندز درباره سابقه ورزشی خود گفت: من تنها در سطح سوم فوتبال اسپانیا فوتبالیست حرفه‌ای بودم و هدفم مربیگری بود که به سرعت به آن رسیدم. در العربی و الشباب عربستان کار کرده‌ام. لیگ عربستان لیگ سطح بالایی است و آن‌جا با تیم‌هایی رقابت می‌کنید که در بالاترین سطح فوتبال آسیا هم حضور دارند. هنوز به طور کامل از ورزشگاه نساجی بازدید نکرده‌ام.

آیا سرمربی جدید نساجی شناختی از ایران دارد؟ پاسخ هرناندز این گونه بود: می دانم که در ایران پاکو خمز فعالیت دارد و نتایج خوبی گرفته است. البته با او شخصا صحبتی نداشته‌ام. روبرتو تورس هم در فولاد بازی می‌کند که اسپانیایی است. به طور کلی شناختم از فوتبال ایران بخاطر مربیان خارجی است و ساپینتو را هم می‌شناسم. از بازیکنان مهم ایرانی چه کسی را می‌شناسم؟ قطعا جواد نکونام. او بازیکن اوساسونا بوده و در آنجا سال‌ها بازی کرده است. حالا کجا مربیگری می‌کند؟ (هرناندز مطلع شد نکونام قبلا سرمربی فولاد بوده). به هر حال او بازیکن مشهوری بوده است. احتمال مربیگری او در اوساسونا البته به نظر می‌رسد کم است زیرا سرمربی فعلی اوساسونا چند سالی است که آن‌جا فعالیت می‌کند.

او درباره شناخت خود از فوتبال ایران ادامه داد: تیم‌های مشهور شما چون استقلال، پرسپولیس و سپاهان را می‌شناسم زیرا در سطح قاره بازی کرده‌اند. وقتی آن‌ها در این سطح بازی می‌کنند یعنی سطح لیگ پایین نیست. نساجی هم یک نماینده برای ایران در لیگ قهرمانان آسیا است که نشان می‌هد بازیکنانش کیفیت خوبی داشته‌اند که سهمیه کسب کرده‌اند. یکی از انگیزه‌های مهم من هم برای کار در این تیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است پتانسیل نساجی بالا است.

تورس در پایان با خنده در خصوص علاقه خود به یکی از تیم‌های اسپانیا با خنده گفت: طرفدار بارسلونا هستم یا رئال مادرید؟ هیچ کدام! طرفدار نساجی‌ام!

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف