اخبار حوادث

دستگیری ۴۳ شرور در غرب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در غرب استان تهران از دستگیری ۴۳ شرور در اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبر فوری، سرهنگ عسکری‌نیا با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در شهرستان بهارستان، گفت:‌ طرح امنیت محله محور با هماهنگی دستگاه قضایی و رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله‌های جرم خیز شهرستان بهارستان به مرحله اجرا درآمد و در جریان آن افراد مزاحم و اوباشی که اقدام به ایجاد شرارت و ناامنی در محلات کرده بودند، مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت رده‌های مختلف انتظامی به اجرا در آمد، گفت: در جریان اجرای این طرح ۴۳ تن از اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند. همچنین از این افراد ۳۴ تیغه سلاح سرد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه در جریان اجرای این طرح، ۱۳ سارق و پنج خرده فروش موادمخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

 عسکری نیا با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ‌گونه قدرت‌نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد، خاطرنشان کرد : با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون و با شدت لازم برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.