اخبار حوادث

آتش‌سوزی در بخش وسیعی از میانکاله/ شدت و حجم آتش بالاست

آفتاب‌‌نیوز :

مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران در گفت‌وگو با خبر فوری در بهشهر درباره جزئیات این آتش‌سوزی اظهار داشت: آتش بخش‌های وسیعی از میانکاله را در برگرفت و مناطقی از میانکاله صحرا و صحرای میرکریمی در آتش می‌سوزد.

نیروهای امداد در تلاش برای خاموش کردن آتش‌سوزی میانکاله

وی با تاکید بر اینکه در 4 نقطه آتش‌سوزی به وقوع پیوسته است، افزود: حجم آتش‌سوزی بالاست و درخواست 2 بالگرد برای مهار آتش شده است و از سپاه، بسیج و هلال احمر برای مهار آتش درخواست کمک کرده‌ایم.

ذکریایی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران نیز گفت: آتش‌سوزی میانکاله به محیط زیست مرتبط است اما به جهت حجم وسیع آتش نیروهای امدادی از منابع طبیعی به منطقه اعزام شد.

وی افزود: طبق اطلاعات رسیده آتش مناطق وسیعی را به سرعت در برگرفته و حجم آتش در برخی مناطق به 10 متر هم می‌رسد و عملا مهار آتش با سختی روبروست.

ذکریایی با بیان اینکه 4 اکیپ از منابع طبیعی نکا و بهشهر عازم منطقه شده‌اند و در حال حاضر یک فروند بالگرد با آبپاشی ‌از دریا مشغول اطفا حریق است، افزود:‌ بالگرد کمکی دیگری نیز برای مهار آتش در حال اعزام است.

وی تصریح کرد: به دلیل وزش باد کنترل و مهار آتش با سختی انجام می‌شود و اطفا امکان‌پذیر نیست و نیروهای واکنش سریع اطفا حریق محیط زیست، هلال احمر و منابع طبیعی و آتش نشانی بندر امیرآباد در منطقه مستقر هستند.

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.