اخبار ورزشی

حریف را دست کم گرفتیم/ تماشاگران فوق العاده هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بهروز عطایی دوشنبه شب بعد از برد مقابل عراق در آخرین روز مرحله مقدماتی، در گفتگو با خبرنگاران افزود: عراق را دست کم گرفتیم و به همین دلیل نتیجه ست اول را به حریف واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه دست کم گرفتن حریف یک ضعف برای تیم ایران است و نباید چنین اشتباهاتی داشته باشیم، اضافه کرد: در ست‌های بعدی عملکردمان تغییری نداشت، فقط با فشار بیشتر با اختلاف زیاد پوئن‌ها پیروز شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید تا قبل از سوت پایان دیدار عملکرد همیشگی خود را داشته باشیم.

وی در خصوص حضور بیشمار تماشاگران در سالن غدیر ارومیه، گفت: تماشاگران فوق‌العاده هستند و کمک زیادی به فشار به تیم‌های حریف می‌کنند.

عطایی تصریح کرد: حریف ایران در مرحله بعدی مهم نیست و مقابل هر تیمی به‌دنبال بازی خوب و کسب پیروزی هستیم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ موفق به شکست عراق شد تا به عنوان تیم صدرنشین گروه نخست این رقابت‌ها راهی مرحله حذفی شود.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.