اخبار حوادث

کشف سلاح‌های غیرمجاز از اراذل و اوباش در عباس آباد

خبر فوری/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری اراذل و اوباش و کشف دو قبضه سلاح غیر مجاز در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبر فوری، سرهنگ” داود صفاری زاده” در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با اراذل و اوباش، ماموران پلیس امنیت عمومی با مظنون شدن به یک دستگاه خودرو ، آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در این عملیات موفق به شناسایی یکی از اراذل و اوباش معروف و سابقه‌دار شده و در بازرسی از خودروی وی یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند.

سرهنگ صفاری زاده با بیان اینکه در عملیات دیگر ماموران موفق به کشف یک قبضه اسلحه از یک مجرم سابقه‌دار شدند، ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد با بیان اینکه اراذل و اوباش دستگیر شده دارای سوابق متعددی از جمله تیراندازی و اخلال در نظم عمومی و تخریب بوده‌ است، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هر کس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.