اخبار حوادث

پیام مدیرکل آموزش و پرورش در پی درگذشت دانش‌آموز فداکار خوزستانی

خبر فوری/خوزستان مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در پیامی درگذشت دانش‌آموز فداکار شهرستان امیدیه “امیرمحمد انصاری” که در حادثه آتش‌سوزی و برای نجات جان خانواده‌اش جان باخت، را تسلیت گفت.

در پیام مسعود حمیدی‌نژاد آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت دانش‌آموز امیدیه‌ای؛ امیرمحمد انصاری سبب تالم و تأثر خاطر شد و دوست‌داران مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان را داغدار کرد.

بی شک فداکاری این دانش‌آموز خوزستانی در راه نجات هم‌نوعان خود باید به عنوان الگویی از تجلی فداکاری و ایثار به سایر افراد جامعه و علی الخصوص دانش آموزان معرفی شود.

اینجانب به عنوان عضوی از مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان درگذشت این دانش‌آموز فداکار را به خانواده ایشان و همچنین دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی شهرستان امیدیه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال علو درجات الهی را برای روح این دانش‌آموز عزیز و فداکار مسئلت دارم.

مسعود حمیدی‌نژاد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان” 

به گزارش خبر فوری، “امیرمحمد انصاری” دانش‌آموز پایه نهم ساکن شهرستان امیدیه، روز جمعه گذشته در جریان حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی‌شان پس از نجات دادن جان مادر و دو خواهرش، در میان شعله‌های آتش گرفتار شد و با وجود انتقال به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز، به دلیل سوختگی صددرصدی جان خود را از دست داد. 

انتهای پیام 

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.