3 کلینیک برتر برای فیبروز ابرو در تهران

فیبروز ابرو یک تکنیک آرایش نیمه دائمی است که برای ایجاد ابروهای پرپشت تر و طبیعی تر استفاده می شود. این کار با استفاده از یک تیغه دستی برای ایجاد خطوط ظریف در پوست که شبیه موهای ابرو است انجام می شود. رنگدانه سپس به داخل پوست زده می شود و خطوط را پر می کند. فیبروز ابرو می تواند برای بهبود شکل و ظاهر ابروها به روش های مختلفی استفاده شود. می توان از آن برای پر کردن ابروهای کم پشت، ایجاد تقارن بیشتر یا اضافه کردن تعریف به ابروهای نازک استفاده کرد. همچنین می توان از آن برای ایجاد ابروهای کاملاً جدید برای افرادی که ابرو ندارند استفاده کرد.

فیبروز ابرو یک روش نسبتاً کم تهاجمی است و زمان بهبودی آن کوتاه است. اکثر مردم می توانند بلافاصله پس از عمل به فعالیت های روزمره خود بازگردند. با این حال، برخی از عوارض جانبی احتمالی وجود دارد، مانند تورم، قرمزی و کبودی. این عوارض جانبی معمولاً در عرض چند روز از بین می روند. فیبروز ابرو یک راه حل نسبتاً دائمی برای بهبود ظاهر ابروها است. نتایج معمولاً 1 تا 2 سال طول می کشد. با این حال، ممکن است لازم باشد پس از مدتی رنگ را ترمیم کنید تا ظاهر آن حفظ شود.

اگر به دنبال راهی برای بهبود ظاهر ابروهای خود هستید، فیبروز ابرو ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. این یک روش نسبتاً ایمن و موثر است که می تواند به شما کمک کند ابروهایی پرپشت تر، طبیعی تر و زیبا تر داشته باشید.

در اینجا برخی از مزایای فیبروز ابرو آورده شده است:

  • می تواند ابروهای کم پشت را پر کند.
  • می تواند تقارن بیشتری ایجاد کند.
  • می تواند به ابروهای نازک تعریف اضافه کند.
  • می تواند ابروهای کاملاً جدیدی برای افرادی که ابرو ندارند ایجاد کند.
  • یک روش نسبتاً کم تهاجمی است.
  • زمان بهبودی کوتاه است.
  • نتایج معمولاً 1 تا 2 سال طول می کشد.

در اینجا برخی از معایب فیبروز ابرو آورده شده است:

  • ممکن است کمی گران باشد.
  • برخی از عوارض جانبی احتمالی وجود دارد، مانند تورم، قرمزی و کبودی.
  • یک روش دائمی نیست و ممکن است لازم باشد پس از مدتی رنگ را ترمیم کنید.

اگر به دنبال انجام فیبروز ابرو هستید، مهم است که یک متخصص مجرب و واجد شرایط را پیدا کنید. یک متخصص خوب می تواند به شما کمک کند تا بهترین شکل و رنگ ابرو را برای صورت خود انتخاب کنید و مطمئن شوید که این روش به درستی انجام می شود.

3 کلینیک برتر برای فیبروز ابرو در تهران

1.اسپرت سنتر

مهدی حیدری متخصص تغذیه و مربی رسمی فدراسیون بدنسازی و کشتی ایران و آسیا و مستر آکادمی بین المللی فی اروپا، بزرگترین آکادمی زیبایی دنیا با سابقه 10 سال حضور در اردو تیم ملی کشتی و پرورش اندام است. ایشان به عنوان مدیریت و موسس کلینیک اسپرت بیوتی سنتر به جرأت بیان می کند که مجموعه اسپرت سنتر دارای بیشترین مراجعه کننده در زمینه خدمات زیبایی، پوست، مو، اسکالپ، میکروبلیدینگ و آرایش دائم برای آقایان و خانم ها می باشد و با ایمان به کار خود پذیرای حضور شما عزیزان در این مجموعه است

برای فیبروز ابرو در اسپرت بیوتی سنتر با شماره های زیر تماس بگیرید.

09121304454

2.مرکز فوق تخصصی اسکالپ سر

تخصصی ترین مرکز ارائه دهنده خدمات میکرواسکالپ،اسکالپ سر، میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو،بصورت حرفه ای در ایران از اولین مراکز مشاوره و انجام میکرواسکالپ در ایران که ابداعات و نوآوری های شگفتی در این حوزه داشته و باعث شده دیگر همکاران این رشته ی زیبایی ، از سبک های ارائه شده در این مرکز الگو بگیرند و روش های کپی شده ی رایج در اروپا و امریکا را که با پوست و مو ما ایرانیان سازگار نیست کنار بگذارند،و از روش های ابداعی مجموعه ما برای انجام خدمات میکرواسکالپ در ایران برای مشتریان خود استفاده نمایند

3.مریم حمزه ای

خانم مریم حمزه ای فعالیت خود را از اوایل دهه سوم زندگی خود یعنی در سن 21 سالگی آغاز کرد. از همان زمان بیشتر زمان خود را صرف یادگیری و شرکت در دوره های تخصصی گوناگون کرد. هم اکنون و پس از گذشت بیش از 13 سال، مرکز زیبایی مریم حمزه ای به یکی از حرفه ای ترین مراکز تخصصی آرایش دائم در کشور تبدیل شده است.

مدیریت بزرگ ترین آکادمی آموزش میکروبلیدینگ و فیبروز و آرایش دائم نیز بر عهده خانم مریم حمزه ای است. ایشان سابقه تدریس در یکی از ایالت های کشور برزیل را در کارنامه پر بار حرفه ای خود دارند. تا کنون تعداد زیادی از افراد علاقه مند، از آموزش های حرفه ای میکروبلیدینگ در این مجموعه بهره مند شده و وارد بازار کار شدند. کیفیت کار پیگمنترهای مرکز زیبایی مریم حمزه ای در حد استانداردهای بین المللی است و توانسته اند رضایت کامل افراد را به دست آورند.