اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

مدل صندلی برای اپن آشپزخانه

جدیدترین مدل صندلی اپن آشپزخانه

امروزه به دلیل کمبود فضا و کوچک بودن خانه‌ها، معماران و طراحان داخلی سعی دارند یک فضای خاص را چند کاربری بکنند. مانند آشپزخانه‌هایی که دارای اپن و صندلی جزیره میباشند، که از اپن آن به عنوان میز نارخوری و پیشخوان استفاده می‌کنند. اگر از اپن آشپزخانه به عنوان میز ناهارخوری استفاده می‌کنید، باید صندلی‌هایی مناسب ارتفاع و مدل اپن آشپزخانه‌تان انتخاب کنید. در زیر چند نمونه عکس از جدیدترین مدل صندلی اپن آشپزخانه جمع‌آوری کرده‌ایم؛ با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل صندلی اپن با طرح چوب و مناسب برای آشزخانه های بزرگ

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در جدیدترین مدل صندلی اپن آشپزخانه، از صندلی‌هایی با ارتفاع همسطح اپن استفاده می‌شود. به دلیل بلندی این صندلی‌ها و اینکه پای افراد به زمین نمی‌رسد، از چارچوب‌هایی متناسب با قد انسان در زیر صندلی تعبیه می‌شود.

جدیدترین مدل صندلی ساده و جک داراپن آشپزخانه برای منزل و به رنگ مشکی مناسب برای آشپزخانه های شیک و مدرن

مدل دیگر صندلی‌های اپن آشپزخانه، صندلی‌های ساده و جک‌دار است که فقط برای نشستن‌های کوتاه مدت پشت اپن آشپزخانه استفاده می‌شود و جنبه صندلی ناهارخوری ندارد. همچنین این صندلی‌ها راحت نیستند.

جدیدترین مدل صندلی اپن ساده و به رنگ سفید قهوه ای مناسب برای آشپزخانه های ساده و شیک جدیدترین مدل صندلی اپن ساده و حصیری زیبا به رنگ زرد با پایه چوبی جدیدترین مدل صندلی اپن مدرن و زیبا چوبی به رنگ قرمز جدیدترین مدل صندلی اپن ساده و چوبی زیبا به رنگ قهوه ای سوخته بهترین و جدیدترین مدل صندلی اپن مدرن و جدید چوبی به رنگ مشکی

در خانه‌های بزرگتر با فضای بیشتر؛ می‌توان از میز غذاخوری و صندلی اپن آشپزخانه به طور همزمان استفاده کرد. زیرا هر کدام از این‌ها کاربرد متفاوت و زیبایی متفاوت‌تری به خانه می‌دهند. اما در خانه‌های کوچک مجبور به ادغام این دو بخش هستیم.

نکات کلیدی برای انتخاب بهترین صندلی اپن آشپزخانه

  • «بودجه و هزینه‌ای» که برای خرید صندلی اپن آشپزخانه است را در نظر بگیرید و متناسب با آن به دنبال صندلی اپن خود بروید!
  • به «نشیمن» صندلی اپن آشپزخانه توجه کنید! باید در نشیمن صندلی که برای کانتر آشپزخانه خود تهیه می‌کنید احساس راحتی و آسایش داشته باشید.
  • «ارتفاع» اپن آشپزخانه خود را یادداشت کنید. زیرا ارتفاع صندلی که خریداری می‌کنید باید متناسب با ارتفاع اپن باشد.
  • «سبک و مصالح» صندلی را فراموش نکنید. سعی کنید متناسب با فضای خانه انتخاب کنید تا با دیگر مبلمان یا کابینت‌های آشپزخانه هماهنگ باشد.
  • می‌توانید «رنگ» را وارد صندلی ها کنید و به فضای آشپزخانه خود جان تازه بدهید.
  • اگر فضای بسیار کوچک و محدودی دارید انتخاب خود را به «چهارپایه‌ها» محدود کنید زیرا فضای کمی را اشغال می‌کنند و به‌راحتی در زیر اپن جا می‌شوند.
  • الزامی ندارد که به تعداد افراد خانواده صندلی تهیه کنید. باتوجه به ظرفیت اپن خود صندلی خریداری کنید تا بتوانید از آن برای مهمان نیز استفاده کنید.

نکات خرید صندلی ایده آل اپن

برای این که صندلی خریداری شده که برای اپن آشپزخانه شما قرار می گیرد از همه نظر مناسب باشد باید قبل از هر چیز ارتفاع مناسبی داشته باشد منظور از ارتفاع مناسب این است که هم با جثه افرادی که از آن استفاده می‌کنند همخوانی داشته باشد و هم هنگامی که بر روی آن می نشینند و غذا صرف می‌کنند احساس راحتی داشته باشند نه اینکه لازم باشه خیلی خم شوند یا خود را بکشند.

بعد از اینکه ارتفاع مناسب را تخمین زدید بهتر است به دنبال صندلی هایی باشید که جنس مناسبی داشته باشند و سبک آنها به شما بخورد و هماهنگی بین اجزای مختلف دکوراسیون از بین نرود و بعد از اینکه ارتفاع و سبک و جنس صندلی را مشخص کردید سعی کنید حتما آن را امتحان کنید و مطمئن شوید که صندلی اپنی که خریداری کرده اید راحتی و آسایش شما را تضمین می کند و بهترین گزینه برای خرید شما خواهد بود.

صندلی اپن چوبی یا فلزی؟

قبل از اینکه انتخاب خود را انجام دهید بهتر است مشخص کنید که دوست دارید جنس صندلی اپن شما از چوب باشد یا از فلز و این قضیه بستگی مستقیم به شما دارد. پس مشخص کند که دکوراسیون منزل شما قرار است از چه نوعی باشد و چه سبکی داشته باشد یعنی قرار است دکوراسیون مدرن باشد یا کلاسیک و مینیمال باشد یا روستیک؟

اگر برای منزل خود سبک کلاسیک را انتخاب کرده اید پیشنهاد می کنیم که صندلی اپن چوبی خریداری کنید زیرا برای مبلمان کلاسیک بهترین گزینه همین صندلی های اپن چوبی هستند و در صورتی که فضای منزل شما از سبک مدرن پیروی می کنند بهتر است از صندلی های اپن فلزی جک دار استفاده کنید که هماهنگی بسیار خوبی را با فضای مدرن دارند و اگر تصمیم گرفتید که سبک دکوراسیون منزل شما تلفیقی باشد می توانید از صندلی هایی استفاده کنید که به صورت ترکیبی طراحی شده اند و برای هر دو نسخه مناسب هستند.

صندلی اپن و بار چوبی

بیشتر صندلی‌های اپن به علت ارتفاع بلندی که در قسمت پایه‌ها دارند لازم است که دقت زیادی برای خرید آنها صرف شود و باید بررسی کنید که آیا چوبی که در آن به کار رفته است استحکام مناسب را دارد و در قسمت اتصالات به خوبی به هم متصل شده است یا خیر. پیشنهاد می‌کنیم اگر تصمیم دارید که برای اپن خود صندلی چوبی تهیه کنید صندلی چوبی شما از جنس چوب راش باشد تا استحکام و دوام بیشتری داشته باشد و برای اتصالات شبکه ای و زیر پایی سعی کنید از استیل نگیر استفاده کنید که هم دوام زیادی دارد هم طول عمر بالایی دارد.

همچنین بهتر است برای اینکه صندلی شما عمر زیادتری داشته باشد برای روکش آن از پارچه های چرمی یا پارچه های درجه یک که گارانتی طولانی دارند استفاده کنید تا مطمئن باشید جنسی که خریداری می کنید قرار است مدت زمان زیادی برای شما کار کند. در صورتی که همه ویژگی هایی که گفته شد با ظرافت و زیبایی ترکیب شود می‌تواند قیمت محصولات و ارزش آن ها را بالاتر ببرد که شما بتوانید علاوه بر کارایی این صندلی ها برای زیباتر شدن منزل خود آن ها را در آشپزخانه قرار دهید.

صندلی اپن جک دار و بار فلزی

برای اپن های فلزی و بلند صندلی های جک دار گزینه مناسب تری هستند زیرا ارتفاع آنها قابل تنظیم می باشد. معمولا صندلی‌های جک دار از سینی های بزرگ زیر پایی که 45 سانتیمتر است استفاده می شود که با استفاده از پرس هیدرولیک و جوش های آرگون قسمت اتصالات آنها را پوشش داده شده است که دوام و طول عمر بیشتری داشته باشد و همچنین برای روکش آنها از پارچه های چرم مصنوعی که معمولا 3 سال یا بیشتر گارانتی دارند استفاده می شود و یا حتی از کروم درجه یک به روی این صندلی های اپن فلزی جک دار استفاده می شود.

صندلی اپن مدرن برای آشپزخانه های امروزی

به خاطر تقاضای بالایی که این افراد برای این نوع صندلی ها در کنار اپن آشپزخانه خود داشتند تنوع محصولات در این زمینه بسیار زیاد است و افراد با هر سلیقه ای که پا به فروشگاه ها و مراکز خرید بگذارند قطعاً مدل دلخواه خود را پیدا می کنند.

نکات قابل توجه هنگام خرید انواع صندلی اپن

وقتی که تصمیم گرفتید برای آشپزخانه خود صندلی اپن خریداری کنید باید اول از همه چیز کیفیت صندلی را در نظر بگیرید. این کیفیت یکی وابسته به اسکلت صندلی است و دیگری مربوط به قسمت نشیمنگاه صندلی می باشد.

 صندلی های اپن به صورت کلی در سه دسته جای می گیرند که از جنس فلز هستند یا چوب یا پلاستیک. البته اسکلت صندلی ها بیشتر از چوب یا فلز است و این شما هستید که تصمیم می گیرید اسکلت صندلی اپن شما از کدام یک از این دو نوع باشد که این انتخاب هم بستگی مستقیم به دکوراسیون کلی خانه شما دارد.

 صندلی های اپن که اسکلت فلزی دارد برای خانه هایی که سبک مدرن و امروزی دارند مناسب تر است و صندلی های اپن که اسکلت چوبی دارند برای دکوراسیون های سنتی و کلاسیک بهتر است.

 قسمت دیگری که به اندازه اسکلت صندلی مهم است نشیمنگاه صندلی است که باید کیفیت خوبی داشته باشد تا شما از نشستن بر روی آن احساس آرامش داشته باشید و آسیبی به فیزیک بدنی شما وارد نشود.

سعی کنید حتما قبل از خرید صندلی همه این موارد را رعایت کنید و سعی کنید علاوه بر این ها صندلی هایی که خریدید تعادل هم داشته باشد و هنگام نشستن روی آن لق نخورد.

 گزینه دیگری که باید به آن توجه کنید این است که صندلی شما ارتفاع مناسبی داشته باشد. معمولاً ارتفاع صندلی ها 75 سانتی متر است و صندلی های معمولی غذاخوری 45 سانتیمتر هستند. بعضی از این صندلی های اپن طوری ساخته شده‌اند که دارای یک جک در کنار خود هستند که شما می توانید با استفاده از آن ارتفاع صندلی را کم و زیاد کنید تا به حد ایده آل برسند.

اگر ارتفاع صندلی که خریداری می‌کنید زیاد بود بهتر است صندلی خریداری کنید که جای قرار گرفتن پا داشته باشد و پای شما هنگامی که از استفاده می کنید آویزان نماند.

 همه این مسائل به صورت مستقیم روی قیمت صندلی ها تاثیر گذار خواهد بود. هر چه موادی که در ساخت صندلی به کار می رود کیفیت بهتری داشته باشند قیمت صندلی هم بالاتر خواهد بود.

بهترین مارک صندلی اپن

بهترین برند هایی که تولید کننده صندلی های اپن هستند و شما می توانید محصول مورد نظر خود را از آنها خریداری کنی و فروشگاه های معتبری همچون فروشگاه میز و صندلی اپن مارکت.

صندلی اپن قابل تنظیم چه مزایایی دارد؟

با توجه به متراژ کم آپارتمان ها یک ایده جالب استفاده از کانتر به عنوان میز ناهارخوری است. کانتر باید عرض مناسبی داشته باشد و وجود صندلی اپن در کنار آن جذابیت فضا را کامل می کند. به همین دلیل بسیاری از افراد متخصص در علم دکوراسیون به شما پیشنهاد می دهند که از صندلی اپن قابل تنظیم استفاده کنید؛

اما این نوع چه تفاوتی با انواع معمولی این وسیله دارد و بهره گیری از آن چه فوایدی خواهدداشت؟ در ادامه با ما همراه باشید که در رابطه با مزایای این صندلی توضیحات بیشتری را ارائه دهیم. در ساخت بخش های مختلف منزل استانداردهایی وجود دارد که انتظار می رود که رعایت شود.

بخش کانتر یا حالت جزیره مانندی که بین آشپزخانه و اتاق ها وجود دارد؛ در حالت استاندارد باید ارتفاعی بین ۹۰ سانتی متر تا یک متر داشته باشد. در خصوص صندلی اپن نیز که در کنار این بخش قرار می گیرد؛ بهترین حالت این است که از نقطه نشیمن صندلی تا آستانه میز حدود ۳۰ سانتی متر فاصله باشد.این فاصله های استاندارد اگر رعایت شوند؛ شخص هنگام نشستن احساس راحتی خواهد داشت.

با توجه به ضرورت رعایت استاندارد گاهی اوقات در ساخت این مسائل رعایت نمی شود. البته این امکان نیز وجود دارد که یک یا چند نفر از اعضای خانواده شما جثه بسیار بلند یا کوتاه داشته باشند. با توجه به اینکه ارتفاع بخش کانتر ثابت است؛ باید صندلی ها به نحوی باشند که شما ارتفاع آن را تنظیم کنید. به طوری که در شرایط خاص نیز احساس راحتی مد نظر شما فراهم شود.

تا اینجا متوجه شدید که این نوع صندلی چه مزیتی نسبت به مدل های مشابه خود دارد؛ اما تمامی ویژگی های آن را در تیترهای زیر ذکر می کنیم:

امکان تنظیم ارتفاع و چرخش

صندلی اپن قابل تنظیم اجزا مختلفی دارد. به طوری که بخش پایه ها و نشیمن در انواع صندلی مشاهده می شود. قسمت مهمی که موجب افزودن صفت قابل تنظیم به یک صندلی می شود؛ جک است. با استفاده از جک شما ارتفاع صندلی را به میزان مورد نظر خود کم و زیاد می کنید.

جک قطعه ای مکانیکی است که از دو استوانه با قطرهای متفاوت ساخته می شود. استوانه کوچک باید درون استوانه بزرگ حرکت کند و هنگامی که استوانه کوچک طی فشار به سمت بیرون متمایل می شود؛ به طول جک افزوده و ارتفاع پایه ها بیشتر می شود.

در این رابطه باید بدانید که میزان کورس یا اندازه بالا و پایین شدن هر جک با دیگری متفاوت است. در مورد صندلی های اپن میزان کورس بین ۲۱ تا ۲۷ سانتی متر متغیر خواهدبود. همچنین باید بدانید که صندلی های جک دار به صورت چرخان تولید می شوند. شاید تصور کنید که این عمل توسط پایه های صندلی انجام می شود؛ در حالی که یکی از اعمال جک چرخش کامل صندلی است.

وجود جاپایی

این وسیله امکان دارد که از بخش های دیگری همچون پشتی و دستگیره نیز تشکیل شود. وجود این بخش ها اختیاری است و به طراحی صندلی بستگی دارد؛ اما یکی دیگر از اجزا مهمی که باید در این وسیله وجود داشته باشد؛ جاپایی است. وجود جاپایی به دلیل سهولت استفاده از صندلی بسیار بااهمیت است و تعادل و راحتی پاها روی صندلی را به همراه دارد.

استفاده از متریال مستحکم

به طور کلی در ساخت صندلی های اپن از انواع متریال همچون چوب، فلز و پلاستیک فشرده استفاده می شود؛ اما در مورد صندلی اپن قابل تنظیم این چنین به نظر می رسد که باید از فلزاتی همچون استیل یا پلاستیک فشرده برای بخش پایه ها استفاده شود. به این دلیل که ساخت جک و اجزای دیگر این وسیله با این متریال راحت تر انجام می شود.

در بخش نشیمن نیز با توجه به پایه ها از چرم، چرم مصنوعی، پلاستیک فشرده یا فایبرگلاس استفاده می شود که با جنس بخش های دیگر هماهنگی بیشتری داشته باشد.

تنوع در طرح و رنگ

در خصوص طرح و رنگ صندلی اپن قابل تنظیم باید بدانید که هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و سازندگان این نوع را به صورت بدون پشتی، ساده، دستگیره دار یا بدون آن و در رنگ های مختلفی می سازند. با این حال به نظر می رسد که نوع و فرمت ساخت صندلی اپن جک دار به نوعی شبیه به صندلی های اداری است؛ اما شما در منزل خود نیز از این نوع استفاده می کنید.

شاید مراجعه به مراکز خرید، طرح و رنگ صندلی ها مطابق میل و سلیقه شما نباشد. خوشبختانه نیازی نیست که چندین کیلومتر را جهت رسیدن به فروشگاه دیگر طی کنید، زیرا امکان خرید اینترنتی صندلی اپن با یک کلیک ساده برای شما فراهم است. بنابراین با توجه به اینکه فروشگاه های اینترنتی فراوانی همچون خوگر در این زمینه فعالیت دارند؛ با بررسی چندین نتیجه جستجو مورد مناسب خود را پیدا خواهیدکرد.