اقتصادی

بیش از ۱۲۴ هزار متر مربع از اراضی ملی خوزستان رفع تصرف شد

خبر فوری/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف بیش از ۱۲۴ هزار متر مربع از اراضی استان به ارزش بیش از ۳۱۹میلیارد تومان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

مسعود بیات منش در گفت و گو با خبر فوری با بیان اینکه عوامل یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در تعطیلات نوروزی با جدیت کامل و پیگیری‌های مستمر موفق به رفع تصرف بیش از ۱۲۴ هزار متر مربع از اراضی دولتی و ملی شدند، اظهار کرد: این میزان اراضی به ارزش ۳۱۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان رفع تصرف شد.

وی افزود: یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در تعامل با اداره حقوقی و مراجع قانونی زیربط با هرگونه تخلف و تصرف اراضی برخورد قاطع خواهد کرد.

بیات منش ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز تعداد ۴۶ مورد رفع تصرف در شهرستان‌های استان انجام شد که در این میان شهرستان شوشتر با ۳۱ مورد رفع تصرف بیشترین آمار را داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: نیروهای یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان همواره به صورت شبانه‌روزی و در ایام تعطیل در قالب تیم‌های تعیین شده در حال بررسی و حفاظت از اراضی و املاک دولتی و ملی هستند.

وی خاطرنشان‌کرد: شهروندان می‌توانند مشاهدات خود از موارد زمین‌خواری را به شماره ۱۶۵۶(شماره چهار رقمی یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن) اعلام کنند.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.