اخبار حوادث

ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران عادی و اما پرحجم است

خبر فوری/مازندران رئیس پلیس راه مازندران گفت: وضعیت ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران در زمان حاضر عادی اما پرحجم است، هم‌اکنون تردد خودروها در محورهای چالوس، آزاد راه تهران شمال، هراز و فیروزکوه به صورت عادی و پرحجم در جریان است.

سرهنگ یدالله جهانتاب جمعه ۲۴ فروردین در گفت‌وگو با خبر فوری اظهار کرد: سطح جاده‌ها در محورهای اصلی مازندران به علت بارندگی لغزنده است و رانندگان وسایل نقلیه هنگام تردد از این محورها باید جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مازندران مبنی بر نفوذ سامانه بارشی از جنوب رشته کوه البرز از روز چهارشنبه ۲۲ تا روز شنبه ۲۵ فروردین، افزود: طی این چند روز مازندران با بارش باران، وزش باد و کاهش دما همراه خواهد بود، از رانندگان وسایل نقلیه خواستاریم هنگام تردد در محورهای کوهستانی علاوه بر اطمینان از سالم بودن خودرو، از توقف و اسکان یافتن در حاشیه جاده‌ها و کنار رودخانه‌ها خودداری و هنگام رانندگی جوانب احتیاط را رعایت کنند.

این مسئول تصریح کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی از جمله تخلفات حادثه‌ساز است لذا پلیس به‌شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند.

جهانتاب یادآور شد: در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رعایت نکردن حق تقدم و صحبت کردن با تلفن همراه از اصلی‌ترین علل وقوع تصادفات رانندگی است از رانندگان وسایل نقلیه درخواست می‌کنیم از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند، تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

به گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور محور مواصلاتی کندوان از سمت جنوب به شمال (کرج به چالوس ) به‌علت تخلیه بار ترافیکی تا اطلاع ثانوی مسدود است. در محور چالوس، شمال به جنوب ترافیک بصورت نیمه سنگین و سنگین است و شاهد بارش برف در ارتفاعات این محور هستیم.

همچنین در محور  مواصلاتی هراز مسیر شمال به جنوب ترافیک نیمه سنگین و سنگین است و در محور  کیاسر، سوادکوه و کناره تردد بصورت عادی و روان در جریان است.

به گزارش خبر فوری، بارش باران در بیشتر محورهای مواصلاتی و بارش برف در ارتفاعات محور چالوس، مه گرفتگی در گردنه گدوک محور سوادکوه را شاهد هستیم.

همچنین محور فرعی وازک بلده به دلیل عدم ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.