اخبار حوادث

ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در مسیر بازگشت از شمال

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با خبر فوری وی در خصوص وضعیت ترافیک جاده ای کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش مرکز کنترل ترافیک، هم اکنون در مسیر شمال به جنوب محور کرج – چالوس شاهد ترافیک سنگین هستیم. البته تردد در جاده چالوس همچنان محدود به جاده شمال به جنوب است و اگر جاده یک طرفه نبود احتمالا شاهد ترافیک زیادی در آن محور بودیم.

وی با بیان اینکه در ورودی بزرگراه رشت – قزوین در محدوده سراوان و پل رودبار که شاهد ترافیک نیمه سنگین نیز هستیم، گفت: بوده است. در این محور نیز شاهد حجم زیادی از تردد هستیم.

شیرانی همچنین از ترافیک نیمه سنگین در محورهای پل سفید، زیرآب و دماوند در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه خبر داد و افزود: مشابه این وضعیت در محدوده پل کلاک از سمت مهرویلا رخ داده است. بزرگراه قزوین – کرج.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راه افزود: همچنین در محور بهشت ​​زهرا در محور تهران – قم ترافیک نیمه سنگینی وجود دارد. اما در سایر مسیرهای مواصلاتی تقاطع ترافیکی خاصی وجود ندارد.

از مسافران استان های شمالی که قصد بازگشت از این سفر را دارند خواسته شده است تا در صورت تاخیر در بازگشت، آن را تا شنبه به تعویق بیاندازند.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده ها نیز گفت: آرام هوای آرام در تمامی محورها گزارش شده است. البته در برخی نقاط استان های مازندران، گیلان و قزوین بارندگی پراکنده بوده و لازم است رانندگان با رعایت مسافت مناسب در این شرایط رانندگی کنند.

انتهای پیام/