اقتصادی

رویدادی ملی برای انتخاب برترین استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوآور حوزه تعاون

اولین دوره رویداد ملی Menta با هدف انتخاب استارتاپ های برتر و شرکت های نوآور در زمینه همکاری برگزار می شود.

به گزارش خبر فوری، Menta (مرکز نوآوری و توسعه تعاون در ایران) با سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاونی و بانک توسعه تعاون سازمان دهندگان اولین رویداد هستند. .

سجاد نوری ، رئیس مرکز نوآوری و توسعه تعاونی (MENTA) ، گفت: خلاقیت و نوآوری ، عملی بودن ، استراتژی دسترسی به بازار ، مدل کسب و کار ، توجیه اقتصادی ، رقابت پذیری و ارتباط با بخش تعاون از جمله معیارهای قضاوت در مورد این رویداد است. و بر اساس رشد شاخص های اقتصادی ، آزمایشاتی برای شرکت ها برگزار خواهد شد. “

نوری افزود: شرکت های نوپا و شرکت ها پس از ثبت نام و انجام آزمایش اولیه ، مشاوره و آموزش می بینند تا برای رفع مشکلات و ارائه هرگونه مشکلی که در کار خود دارند ، آموزش ها و مهارت های لازم را کسب کنند.

رئیس مرکز نعناع گفت ، “دستورالعمل های مربوط به کرونا و سلامت را در کشور دنبال کنید و در روز ارائه ، پس از ارسال مقدمه ها و فیلم های ارائه شده از قبل ضبط شده ، هر یک از شرکت ها و شرکت ها یا نمایندگان آنها آنلاین خواهند بود.” س fromالات قضات و سرمایه گذاران.

وی افزود: پس از آزمایش نهایی ، استارت آپ های برتر ، شرکت ها و مراکز نوآوری ارائه می شوند. علاوه بر جوایز نقدی ، فرصت هایی برای جذب سرمایه گذاران تجاری از طریق بانک های توسعه تعاون ، صندوق های تضمین سرمایه گذاری تعاونی و امکانات مناسب وجود دارد. تعاونی ها “بوده است.

مهدی عباسی ، رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی نیز گفت: این رویداد با هدف آگاهی بخشی به اکوسیستم استارت آپی بخش تعاونی و ارکان آن در این زمینه و توسعه اکوسیستم استارتاپ بخش تعاونی با ایجاد ارتباطات و کارآفرینی موثر است.

وی ادامه داد: ایجاد انگیزه برای رقابت بین استارتاپ ها و شتاب دهنده ها در زمینه همکاری ، تشویق جوانان و به ویژه دانشجویان برای کار در این زمینه و بهبود زمینه همکاری و یافتن راه حل های جدید در این زمینه از دیگر اهداف مورد نظر در این طرح است. “

طبق اطلاعیه روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی دانشگاه ، علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.menta.ir مراجعه و یا با شماره 86074933-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام