اخبار عمومی

اضافه شدن پنج دستگاه اتوبوس جدید دیگر به ناوگان اتوبوسرانی تبریز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، یعقوب هوشیار در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر فوق اظهار داشت: پنج دستگاه اتوبوس دیگر از سهمیه جدید یارانه ای وزارت کشور توسط یک شرکت خودروسازی به شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز آورده شد.

وی با بیان اینکه ارزش کل این تعداد اتوبوس 200 هزار میلیارد ریال است، افزود: 80 درصد از این مبلغ توسط دولت به عنوان یارانه و 20 درصد به اضافه 9 درصد ارزش افزوده کل مبلغ داده و پرداخت شد. شهرداری تبریز

شهردار تبریز گفت: امسال 73 دستگاه اتوبوس این شرکت برای اتوبوس های یارانه ای سهمیه ای از سوی وزارت کشور به اتوبوسرانی تبریز واگذار شده است.

هوشیار با اشاره به واریز پیش پرداخت مربوطه توسط شهرداری تبریز از نظارت مستمر بر تحویل اتوبوس های باقی مانده در اسرع وقت خبر داد.

در ماه گذشته در دو نوبت 13 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر تبریز اضافه شد که با اضافه شدن پنج دستگاه اتوبوس جدید این تعداد به 18 دستگاه اتوبوس افزایش یافت.

بر اساس قراردادی که در خرداد ماه سال جاری توسط شهرداری و یک شرکت خودروسازی منعقد شد، تا پایان سال 100 دستگاه اتوبوس تک کابین توسط این شرکت خودروسازی بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته و به اتوبوس های تبریز تحویل می شود.