اقتصادی

انتظارات از تولید نفت آمریكا یك میلیون بشكه كاهش یافته است



ایالات متحده پیش بینی خود را برای تولید نفت خام داخلی در سال 2020 بیش از یک میلیون بشکه در روز در نتیجه شیوع ویروس Coruna که منجر به کاهش تقاضا و کاهش قیمت ها شد ، کاهش داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ، اداره اطلاعات انرژي آمريكا در آخرين گزارش خود پيش بيني كرد كه توليد نفت خام آمريكا تا آخر دسامبر امسال به 11.76 ميليون بشكه در روز برسد كه اين رقم در نوامبر سال 2019 به 12.87 ميليون بشكه در روز رسيده است. همچنین پیش بینی می شود تولید نفت ایالات متحده در سال آینده 1.6 میلیون بشکه در روز کاهش یابد و پیش بینی می شود فراتر از 11 میلیون بشکه در روز باشد.

همچنین انتظار می رود که تولید گاز ایالات متحده در سال 2021 سریعتر کاهش یابد زیرا شرکت های حفاری هزینه های خود را کاهش می دهند.

براساس چشم انداز کوتاه مدت انرژی سازمان اطلاعات انرژی ایالات متحده ، تولید گاز طبیعی ایالات متحده 4.4 درصد در سال آینده کاهش می یابد و به 94.49 میلیارد فوت مکعب در روز می رسد.

این گزارش پیش از دیدار بین اوپک ، روسیه و سایر تولید کنندگان برای بحث در مورد محدودیت های عرضه و مهار افت بی سابقه قیمت نفت است. رئیس جمهور آمریکا ، دونالد ترامپ ، که میان عربستان و روسیه برای بازگشت به میز مذاکره میانجی گری کرده است ، تحت فشار همتایان خود برای پیوستن به توافق جهانی برای قطع تولید است.

پیش بینی جدید اظهار نظر ترامپ را چند روز پیش تأیید می کند و می گوید پایین آمدن قیمت نفت تولید کنندگان آمریکایی را وادار به کاهش تولید می کند.

ایالات متحده انتظار مازاد بزرگی در بازار نفت دارد

اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده همچنین پیش بینی خود را برای عرضه جهانی نفت 2.7 میلیون بشکه در روز کاهش داده است و تخمین می زند که در سه ماهه دوم سال جاری 11.4 میلیون بشکه در روز برای عرضه بیش از حد وجود داشته باشد که این رقم بالاتر از کاهش 10 میلیون است. بشکه نفت در روز مذاکرات بین تولید کنندگان اوپک پلاس.

وزارت انرژی ایالات متحده چشم انداز تند و تیز در مورد تولید نفت را به تأثیر Quaid 19 در تقاضای جهانی و تأثیر اقدامات اعضای اوپک پلاس در بازار نفت نسبت داد. سخنگوی وزارت انرژی ایالات متحده ، شائیلین هینز ، در بیانیه ای گفت كه دن پروت وزیر انرژی اطمینان دارد كه این دو عامل تأثیر موقت خواهند داشت.

قیمت های نفت ، که میلیون ها نفر را برای مقابله با گسترش coronavirus و جنگ قیمت بین عربستان سعودی و روسیه تضمین کرده است ، باعث شده است که شرکت های حفاری شیل ایالات متحده آمریکا بودجه ها را کاهش دهند و سریع مخازن نفت را پر کنند. شرکت ها شروع به خاموش کردن چاه های نفت می کنند.

اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده انتظار دارد كه ایالات متحده در سه ماهه سوم سال 2020 به وارد كننده اصلی نفت خام و فرآورده های نفتی تبدیل شود و تا پایان دوره پیش بینی شده نیز چنین خواهد بود.

این آژانس همچنین پیش بینی می کند که قیمت نفت برنت در سال 2020 به 33.4 دلار در هر بشکه برسد که این رقم 43.30 دلار در هر بشکه کاهش یافته است.

به گفته بلومبرگ ، وزارت انرژی آمریكا اعلام كرد كه در مذاكرات وزیران انرژی گروه بیست كشور صنعتی كه در روز جمعه پس از نشست اوپك پلاس برگزار می شود ، شركت خواهد كرد.

انتهای پیام


تمامی نوشته های سایت توسط سامانه آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، فلذا مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و خبر فوری هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.