اخبار فرهنگی

قاضی مرادی در چند سریال رمضانی بازی کرد؟

ساعتی قبل محسن قاضی مرادی خبر درگذشت بازیگر قدیمی را که در بیش از 40 سریال تلویزیونی بازی کرده بود منتشر کرده بود. قاضی مرادی با بازی در تئاتر تلویزیونی شروع به حضور در تلویزیون کرد. وی در ادامه جنبه های دیگری را به این حضور اضافه کرد و البته بیشترین علاقه را به ژانر کمدی نشان داد. از جمله سریال های با بازی قاضی مرادی نام سه سریال ماه رمضان و چندین سریال نوروزی است.

به گزارش خبر فوری ، آخرین سریالی که محسن قاضی مرادی بازی کرد سریال “هیولا” مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی وی در سال 1997 بود. در حقیقت ، این سریال نقش نهایی غازی مرادی در مقابل دوربین پروژه ویدیویی است.

او در نهایت در آخرین سریال تلویزیونی این آخرین بازیگر ، در سال 1994 بازی کرد و در نهایت به بازی در پروژه “شمعدان” سروش صحت پرداخت. او که دیر از بیماری پارکینسون رنج می برد ، در سالهای اخیر به دلیل عوارض نتوانسته است نقشی را ایفا کند و سرانجام بر اثر بیماری درگذشت.

پیش از “شمعدونی” ، قاضی مرادی به عنوان بازیگر مهمان در بخش “هفت سنگ” ماه رمضان ظاهر شد. این مجموعه تلویزیونی ماه رمضان در سال 2014 از شبکه 3 پخش شد و به کارگردانی علیرضا بذرافشان انجام شد. پرویز پورحسینی فقید ، که به دلیل بیماری عروق بیماری کرونا قلب درگذشت ، بازیگر دیگر فیلم “هفت سنگ” بود.

“هفت سنگ” تنها پروژه ماه رمضان نبود که قاضی مرادی جلوی دوربین خود انجام داد. او پیش از این در سریال “پشت معادن” به کارگردانی پاریس باخت آور در ماه رمضان 81 ، با فیلمنامه اصغر فرهادی ایفای نقش کرد. قاضی مرادی نقش پدر محسن را بازی کرد (با بازی برزو ارجمند).

سیروس بازیگر سابق گرجی که سال گذشته حضور در دنیای عکاسی ممنوع شد بازیگر دیگری بود که در این سریال ایفای نقش کرد.

“چمدان” سریال ماه رمضانی دیگری است که قاضی مرادی حدود 9 سال پیش جلوی دوربین آن را اجرا کرد. این سریال در ماه رمضان 91 پخش شد و داستان یک “چمدان” را دنبال می کرد که دست به دست هم داده و ماجراهای جالبی را برجای گذاشته است مهران غفوریان ، شهره لرستانی ، فتحعلی اویسی ، اکرم محمدی ، ارژنگ امیرفضلی ، فلور نظری و یوسف صیادی دیگر بازیگران این مجموعه بودند.

“اردوگاه مسکونی” به کارگردانی “عید امسال” سعید آقاخانی (2009) ، سید جواد رضویان (2008) و توهمانپاز طوبی (2002) مجموعه های نوروزی هستند که در سال های اخیر با محسن قاضی مرادی به طور مشترک تولید شده اند.

انتهای پیام