اخبار فرهنگی

پخش سریال های «چهارچرخ» و «بچه زرنگ» از شبکه تماشا

دو سریال «زرنگ بچه» و «چهار چخ» از شبکه تماشا پخش می شود.

به گزارش خبر فوری، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه تماشا مجموعه تلویزیونی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی ابوالفضل حاجمند را که این شب ها از شبکه دو سیما پخش می شود، برای روزهای پنجشنبه و جمعه در نظر گرفته است.

«بچه زرنگ» به کارگردانی محمدمهدی خالقی، داوود مرادیان، جواد علیزاده و حسین امانی ساخته شده است.

سریال «بچه بزرگ» به زندگینامه و شهادت 8 شهید مدافع حرم سوریه می پردازد. این مستند روایتی به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با محوریت زندگی شهدای مدافع حرم مشهد، حسن قاسمی دانا، مصطفی و مجتبی بختی، علی اکبر زوار، مرتضی عطایی می باشد. وی می گوید حسین محرابی، مصطفی عارفی، محمد جاودانی و محمدرضا سنجرانی به طرق مختلف به مناطق عملیاتی سوریه و عراق اعزام و در نهایت به شهادت رسیدند.

سریال بچه زرنگ روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 24:00 و تکرار آن روز بعد ساعت 6:00 و 12:00 پخش می شود.

همچنین سریال «چهار چخ» از شب گذشته در شبکه کارگردانی تماشا کلید خورده است. «چهار چاخ» داستان مردی به نام «ذبیح» را روایت می کند که علاقه عجیبی به داشتن ماشین دارد و در این راه تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا پولی جمع کند که با کمک آن می تواند ماشین بخرد و از این طریق تغییر می کند. زندگی او را بسازد

با آن میل تمام عمرش چای فروش بوده است. ذبیح بالاخره بعد از مدت ها موفق می شود برای ماشینش پول جمع کند اما در همان زمان در روز خواستگاری دخترش پول هایش دزدیده می شود و این آغاز ماجراهای «آغازبیه» ما و دیگران است.

حمید لولایی، مریم امیرجلالی، بهنوش بختیاری، محسن قاضی مرادی، شهرام قیدی و مجید یاسر از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال چهار چخ هر شب ساعت 21 از شبکه تماشا پخش می شود و بعد از 9، 3 و 15 روز تکرار می شود.

انتهای پیام