اخبار جامعه

تداوم هوای خنک و مطبوع بهاری همراه با جوی پایدار در آسمان اردبیل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

وی در گفت وگو با خبرنگار سیاوش محمدی آنلاین ، آخرین وضعیت نقشه های هواشناسی استان اردبیل را تشریح کرد و اظهار داشت: آخرین بررسی نقشه هواشناسی نشان می دهد که تا روز دوشنبه این هفته هوا در بیشتر مناطق استان با هوای صاف نسبتاً پایدار خواهد بود. .

وی با اشاره به اینکه آسمان استان در این مدت ابری یا ابری خواهد بود ، افزود: در روزهای یکشنبه و دوشنبه به دلیل شرایط محلی و موج موج کوتاه در میانه جو برخی مناطق استان به ویژه مرکز استان احتمال دارد ابرهای همرفت رشد می کنند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان این مطلب گفت: در پایان یکشنبه این یکشنبه ، به ویژه در بعد از ظهر و عصر ، احتمال طوفان و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست.

محمدی دما را در حداقل و حداکثر نگه می دارد این اتفاق افتاد وی طی 24 ساعت گذشته همچنین خاطرنشان کرد و گفت: میانگین دمای ثبت شده در چندین نقطه استان بین صفر تا 3 درجه بالای صفر است ، بالاترین درجه حرارت مربوط به شهرستان بیله سوار و کمترین دما ثبت شده در شهرستان خلخال .

وی همچنین از تنظیم هوای بهاری در استان اردبیل خبر داد و افزود: فردا به دنبال جریان های شمالی در بیشتر مناطق استان شاهد استقرار هوای خنک و در برخی موارد رشد ابر ، وزش باد شدید خزر و گاهی مه خواهیم بود.

اردبیل ، مدیرکل هواشناسی استان ادامه داد: از روز سه شنبه پیش بینی می شود در بیشتر مناطق استان ناپایدار ، گذرا ، ابری ، وزش باد (گاهی اوقات شدید) ، دمای هوا پایین و بارندگی شدید باشد.

محمدیک فعالیت این سامانه در برخی از مناطق استان را تگرگ اعلام کرد و گفت: این سامانه بارشی تا عصر چهارشنبه در استان باقی می ماند.