اخبار عمومی

هشت کالا زیر ذره بین بازرسی ها

براساس پایگاه اطلاع رسانی خبر فوری ،
طبق اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان؛ برای آرام نگه داشتن بازار و جلوگیری از سوء استفاده برخی از سودجویان ، در هفته 26 سپتامبر بازرسی ها شامل ماسک ، مرغ زنده و مرغ ، لاستیک سبک و سنگین ، محصولات فولادی ، سیمان و گچ است.

در این هفته تعداد زیادی ماسک و ضد عفونی کننده ، گوشت زنده مرغ و مرغ ، لاستیک سبک و سنگین ، محصولات فولادی شامل تیرها ، کمربندها و ورقها و سیمان خاکستری و سفید و همچنین گچ در اولویت قرار دارند.
این گزارش می گوید؛ مطابق دستورالعمل ارائه شده توسط این سازمان ، سازمان های صنعت ، معدن و تجارت و بازرسان اتحادیه صنفی موظف بودند برنامه ریزی شده و مستمر و بازرسی های اضافی و همچنین اقدامات نظارت و بازرسی را بر روی کالاهای مذکور بویژه انبارها و مراکز انجام دهند. تمرکز نگه داشتن محصول.
برای کنترل و کنترل بازارهای اولویت دار بر روی این موضوعات و همچنین برای رفع کارآیی هایی از قبیل فروش ، امتناع ، تأمین ، از قدرت سایر دستگاهها و موسسات در گشت های بازرسی مشترک با همکاری دولت های مجازات ، اتاق اصناف و غیره استفاده کنید. مخفی کردن ، ندانستن موجودی و رعایت قیمت پذیرفته شده و غیره. اقدامات نظارت در این زمینه مواردی است که در بازرسی اتحادیه ها و اتحادیه های خارج از آن تأکید شده است.
یادداشت ها: در صورت مشاهده تخلف اقتصادی مردم ، می توانند با مراجعه به سامانه 124 ، نسبت به دریافت و مدیریت شکایات عمومی از سوی سازمان های صنعت ، معدن و تجارت در قلمرو ، و اطمینان از برخورد قاطع با قانونی و قانونی اقدام کنند.