اخبار جامعه

 تأسیس و راه‌اندازی ۶ هنرستان ریلی در ۶ استان

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از ایجاد و راه اندازی 6 هنرستان راه آهن در 6 استان کشور خبر داد.

به گزارش خبر فوری ، علیرضا کمره ای ، یکی از مدیران شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، با اشاره به سیاست کشور و لزوم توسعه سیستم آموزشی “مهارت آموزی” گفت: “این برنامه در کشور اجرا می شود.

کمره ای با اشاره به اینکه 7000 مورد از 112000 مدرسه دارای مدارس حرفه ای فعال در بخش های دولتی و غیردولتی هستند ، افزود: رویکردهای سیستم آموزش عمومی در سه زمینه انجام می شود ؛ فضا ، تجهیزات و نیروی انسانی بر عهده وزارت آموزش و پرورش است. دوم یک روش آموزشی است که در آن دانش آموزان برای آموزش در محیط کار واقعی و در م institutionsسسات و مراکز صنعتی و تولیدی آموزش می بینند ، و سوم نوعی آموزش پیمانکاری فرعی است. آموزش با پشتیبانی سازمان های دولتی و به عنوان منشور وابسته منظور از مدارس این است که ایجاد و راه اندازی “هنرستان های آموزشی” در قالب هنرستان های وابسته منطقی است و بخشی از مهارت های آموزشی مستقیماً توسط معلمان استاندارد تدریس می شود. صلاحیت های؛ آموزش داده می شود.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش افزود: ایجاد 6 هنرستان راه آهن به همراه تفاهم نامه ای بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی در مارس 2010 ایجاد شد و خوشبختانه این منطقه ایجاد شد و در سپتامبر 1400 وارد زمینه سیستم

کمره ای گفت: امیدواریم با ایجاد این 6 هنرستان ، زمینه م effectiveثری برای توسعه منابع انسانی فراهم شود تا افراد آموزش دیده در این زمینه ضمن برخورداری از صلاحیت های حرفه ای مورد انتظار ، دانش لازم را با سازمان داشته باشند. قبل از وارد کردن فرم در فضای کار.

وی افزود: در صورت موفقیت آموزشگاه های حرفه ای در آموزش نیروی انسانی ، صنعت حمل و نقل ریلی نیروی کار خود را افزایش می دهد و علاوه بر این ، خزانه دار صنعت راه آهن کشور از نظر اشتغال شایسته در آینده ثروتمندتر خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش ، شایان ذکر است ؛ در دو سال گذشته ، هنرستانهای وابسته به وزارت کشاورزی از 8 هنرستان به 40 هنرستان حرفه ای و از 33 هنرستان به 53 هنرستان در فرهنگ و جهت گیری اسلامی و 22 هنرستان در وزارت بهداشت ارتقا یافته است. مدارس به 27 مدرسه آموزش حرفه ای این نشان می دهد که فرصت هایی برای همکاری بین دستگاه ها برای همکاری در آموزش مهارت ها ایجاد شده است.

انتهای پیام