اخبار جامعه

کاهش تعداد موارد قطعی و کندی سیستم نسخه الکترونیک تامین‌اجتماعی

مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی گفت: اگرچه نسخه الکترونیکی فیزیکی به نظر نمی رسد اما یکی از مهمترین و مهمترین پروژه ها در زندگی مردم است و امیدواریم گام های نهایی این پروژه مهم را برداریم و نقش کپی کردن و پیچاندن

به گزارش خبر فوری ، دکتر مصطفی سالاری در نشست هفتگی طرح نسخه الکترونیکی الکترونیکی ، که خطاب به مدیران در زمینه ویدئو کنفرانس با درمان و فناوری اطلاعات و مدیران درمان استان های تأمین اجتماعی استان ها است. برای پیشبرد طراحی نسخه الکترونیکی کار مهمی انجام شده است و کارها به خوبی و در مسیر درست پیش رفته است.

سالاری افزود: افزایش سرعت و پایداری مطلق سیستم نسخه الکترونیکی مهمترین برنامه ای است که سازمان تأمین اجتماعی در حوزه فنی این پروژه اجرا می کند و مسئله مهم دیگر اتصال سیستم نسخه الکترونیکی با سایر دستگاه ها است. وزارت بهداشت.”

به گفته وی ، از اوایل سال موارد خاص و کندی سیستم نسخه الکترونیکی کاهش یافته است ، و افزود: “یکی از مهمترین موضوعات ، دانش دقیق و اشرافی گری مناطق ویژه در مورد مشکلات سیستم و پاسخگویی و پایداری است در هفته های اخیر بیش از 97٪ سیستم بوده است.

سالاری تاکید کرد: هدف نهایی ما افزایش پایداری و سرعت کلی سیستم است که با اقدامات انجام شده می توان به طور کامل به آن دست یافت و من از تلاش و تمایل ارزشمند همه همکاران در زمینه پردازش و فناوری اطلاعات از شما تشکر می کنم “

به گفته دفتر روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی ، وی افزود: “ما در مرحله نهایی این کار عالی هستیم و به زودی مجبور به حذف کامل مقاله خواهیم بود و برای رسیدن به این هدف باید کار نهایی انجام شود.” ما با دستگاه های دیگر همکاری خوبی داریم.

مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی با تشکر از همکاری بیمه مرکزی برای پیشبرد برنامه تجویز الکترونیکی ، گفت: “اجرای تعهدات بیمه تکمیلی در مراکز درمانی کار بسیار مهم و ارزنده ای است که با همکاری بیمه مرکزی انجام می شود.” بیمه تکمیلی نیز حذف می شود .

سالاری سیستم بیمارستان وزارت بهداشت را به عنوان رمز اتصال به نسخه الکترونیکی تامین اجتماعی برای موفقیت در برنامه تحسین کرد و گفت: “ما جلسات و مذاکرات زیادی با وزارت بهداشت داریم و اراده خوبی برای پیشرفت و البته ما به همکاری بیشتری نسبت به مراکز نیاز داریم. “به سیستم نسخه الکترونیکی متصل می شود.

وی نسخه تجویز الکترونیکی را از مهمترین تعهدات سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد و گفت: طبق تعهد قانونی ما فقط در صورت اتصال بیمارستان ها به سیستم تجویز الکترونیکی هزینه ها را پرداخت خواهیم کرد.

در این جلسه چند تن از مدیران حوزه درمان و فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی نظرات و نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام