اقتصادی

ضرورت همکاری اعضای اوپک برای تأمین عرضه پایدار انرژی

رئیس کمیته اجرایی اوپک با تأکید بر لزوم همکاری اعضای اوپک برای اطمینان از تأمین انرژی پایدار و پایدار ، گفت: در شرایط شیوع نگران کننده تاج ، کشورهای غیر اوپک گام های مهمی با کشورهای غیر اوپک برداشته اند کشورها.

به گزارش خبر فوری ، امیرحسین زمانی نیا در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه هیئت مدیره اوپک ، با یادآوری شرایط سخت صنعت نفت جهان در سال 2020 ، گفت: برای عواقبی که ممکن است داشته باشد.

وی تأكید كرد كه وحدت ، تعهد و تصمیمات كشورهای عضو اوپك به این سازمان از سطح احترام و شخصیت جدیدی برای سیاستگذاری در بالاترین سطوح و در میان بسیاری از بازیگران صحنه انرژی جهان احترام گذاشته است.

“علیرغم س questionsالاتی که پیش روی خود داریم ، تقاضای انرژی در جهان ادامه خواهد یافت و تقاضای انرژی متنوع و پایدار خواهد بود تا تقاضای جهانی را تأمین کند.” در نتیجه ، نماینده ایران در هیئت اوپک اظهار داشت: مأموریت ما شبیه همان مأموریتی است که هنگام تأسیس اوپک در سال 1960 با آن روبرو شدیم. کار با هم برای اطمینان از تأمین پایدار انرژی به نفع تولید ، مصرف کنندگان و به طور کلی اقتصاد جهانی.

زمانی همچنین از Magablire Manie Aco برای تلاش های نماینده گابلون در اداره کل اوپک و همچنین تلاش های خستگی ناپذیر محمد سانوسی بارکیندو دبیرکل و کارهای نمونه کارکنان دبیرخانه برای موفقیت اوپک تقدیر کرد.

صد و پنجاهمین نشست هیئت مدیره اوپک دیروز (چهارشنبه ، 19 مه) با حضور نمایندگان کشورهای عضو اوپک آغاز شد و امروز (پنجشنبه ، 20 مه) به کار خود پایان می دهد. جلسه افتتاحیه بیش از چهار ساعت و نیم به طول انجامید. امیرحسین زمانی نیا ، نماینده ایران در اداره کل اوپک در مجمع عمومی سازمان ملل در وین ، ریاست یک کنفرانس ویدیویی را در مقر دبیرخانه اوپک بر عهده گرفت. این اولین جلسه کمیته راهبری اوپک در سال 2021 است.

در این جلسه ، برای تصویب متن دستور کار جلسه قبلی ، مسائل جلسه قبلی هیئت مدیره و تصمیمات کنفرانس اوپک ، گزارش های مالی سال 2020 ، برنامه کار و پیشنهاد بودجه. برای سال 2022 ، گزارشی از سوی دبیرکل در مورد آخرین اقدامات و فعالیت های دبیرخانه (دسامبر 2016). تا به امروز ، سایر امور پژوهشی و اداری دبیرخانه ، یعنی دستور کار تأیید شده توسط کمیته اجرایی اوپک ، به ترتیب مطرح شده و از دبیرخانه خواسته شده است گزارش های مناسب را در هر بخش ارائه دهد.

اعضای کمیته راهبری اوپک در ادامه جلسه به بیان دیدگاه ها ، اندیشه ها و پیشنهادات خود پرداختند و تصمیم بر این شد که دبیرخانه اوپک اقدامات لازم را در راستای نظرات و نظرات اعضای هیئت مدیره انجام داده و به کمیته راهبری اوپک اطلاع دهد. نتایج.

امیرحسین زمانی نیا ، نماینده ایران در اداره کل اوپک ، بر اساس تصمیم 179مین کنفرانس اوپک (دسامبر 2016) در سال 2021 به عنوان رئیس اداره کل اوپک انتخاب شد. کمیته اجرایی بدنه اجرایی اوپک است و امور سازمان را هدایت می کند ، تصمیمات جلسه را اجرا می کند ، گزارش های ارائه شده توسط دبیرکل را بررسی و تصمیم گیری می کند ، گزارش ها و توصیه ها را به جلسه وزیران ارائه می دهد ، بودجه های هر تقویم را تهیه می کند سال و آن را به جلسه وزرا می فرستد. پذیرش و … یکی از وظایف اصلی وی است.

انتهای پیام