اخبار ورزشی

درخواست عجیب همسر رییس جمهور فرانسه از «دیدیه دشان» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، «دیدیه دشان» سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه امروز سه شنبه در جریان یک برنامه خیریه در یکی از بیمارستان‌های فرانسه حاضر شد و در آنجا ملاقاتی با «بریژیت ماکرون» همسر رئیس جمهور فرانسه داشت.

در جریان این برنامه «بریژیت ماکرون» خواسته عجیبی را با سرمربی تیم ملی فرانسه مطرح می‌کند که دستمایه کاربران شبکه‌های اجتماعی در این کشور قرار گرفت. همسر رئیس جمهور از دشان پرسید: یک بازیکن ژاپنی در تیم «رمس» حضور دارد که بازیکن بسیار خوبی است.

منظور «بریژیت ماکرون» بازیکن ۳۰ ساله ژاپنی تیم «رمس» به نام «جونیو ایتو» است که در تیم ملی فوتبال ژاپن حضور دارد ۵۳ بازی ملی برای ژاپن انجام داده است.

بریژیت ماکرون در ادامه به «دشان» گفت: باید این بازیکن را در تیم ملی به کار بگیری! او بازیکن خوبی است و به این مساله فکر کن!

«دیدیه دشان» هم که از این خواسته همسر رئیس جمهور به خنده افتاده بود جواب داد: چون او ژاپنی است و فرانسوی نیست! او در ادامه گفت: من در حال حاضر از تیم رمس بازیکنی در تیم ملی ندارم اما بازی این تیم را مانند بازی‌های تیم‌های دیگر در لیگ فرانسه و در لیگ‌های خارجی را تماشا می‌کنم.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.